دریافت اپلیکیشن

همستر کمبات (Hamster Kombat) چیست؟

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
همستر کمبات (Hamster Kombat)

همستر کمبات (Hamster Kombat) نوعی پروژه و ایردراپ جدید تلگرام است که در آن کاربران تلگرامی می‌توانند فرضا بزرگترین صرافی ارز دیجیتال را ریاست کنید و کنترل درآمد خود را در دست داشته باشید. مکانیزم این بازی تلگرامی به این صورت است که کاربر صرافی ارز دیجیتالی را که قصد دارد مالک آن باشد برمی‌گزیند؛ سپس بر روی همستر نشان داده شده در صفحه کلیک می‌کند تا از طریق سکه‌های درون بازی سود بدست آورد. با افزایش موجودی سکه در صرافی، سطح کاربر بالاتر می‌رود و بازیکن می‌تواند سکه‌های بیشتری با سرعت بالاتر دریافت کند. از طرفی کاربر با دعوت دوستان خود به همستر کامبت به عنوان جدیدترین ارز قابل استخراج، می‌توانند سود بیشتری دریافت کرده و صرافی خود را به اوج برسانید.

همستر کومبات یک بازی رایگان در تلگرام است که در آینده نزدیک بواسطه توسعه و خلاقیت آن، امکان لیست شدن در صرافی‌های مختلف را خواهد داشت. بازی همستر کمبات به صورت رسمی در 25 مارس عرضه گردید و درحال حاضر بیشتر از 1 میلیون کاربر فعال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارز همستر در صرافی ایرانی، خرید همستر و ویژگی‌های ایر دراپ جدید تلگرام در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج با ما همراه باشید.

معرفی همستر کامبات ایردراپ جدید تلگرام

همستر کمبات (Hamster Kombat) یکی از جدیدترین ایردراپ‌های معرفی شده با مکانیزم بسیار ساده است که در آن بازیکنان می‌توانند مدیریت صرافی ارز دیجیتال را که می‌خواهند بدست آوردند و با ضربه زدن روی صفحه، سکه‌های درون بازی را کسب کند. با افزایش موجودی سکه درون بازی، سطح آن بالاتر رفته و بازیکنان امکان دریافت سکه‌های بیشتری را سریع‌تر خواهند داشت.

در معنای لغوی همستر (Hamster)‌ یعنی موش بزرگ و کامبت (Kombat = Combat) نیز به معنی نبرد می‌باشد. علت نام‌گذاری این ایر دراپ جدید تلگرام  نیز شاید سادگی بازاریابی آن باشد، زیرا اغلب ارزهای میم کوین نظیر دوج کوین و .. با نام حیوانات نام‌گذاری می‌شوند.

این پروژه که همانند ایردراپ‌های تپ سواپ و نات کوین است، امکان مدیریت یک صرافی مجازی ارز دیجیتال و کسب سکه‌های درون بازی را به کاربران خواهد داد. توکن‌های جمع‌آوری شده در ربات تلگرامی همستر کومبات، می‌توانند به توکن‌های واقعی به‌منظور براشت وجوه بدست آمده تبدیل گردند. با کمک افزایش محدودیت انرژی، افزایش بهره‌وری شیر و همچنین انجام وظایفی از سوی بازیکنان، می‌توان موجب تسریع افزایش درآمد و کسب سکه‌های اضافی گردید.

یکی از راهکارهای محبوب جهت دست‌یابی به سکه‌های بیشتر در ایردراپ همستر کامبت، از روش یک برنامه ارجاع است که بازیکنان از طریق دعوت دوستان خود به بازی همستر کمبات می‌توانند پاداش دریافت کنند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی همستر کمبات، قابلیت کسب درآمد غیرفعال است. بازیکنان در بخش معدن می‌توانند با خرید کارت‌های ویژه‌ای به صرافی این اجازه را بدهند که تا 3 ساعت بعد از خروج از بازی همچنان به کسب سکه ادامه دهد.

آموزش استخراج همستر کامبت (Hamster Kombat)

برای شروع استخراج ارز دیجیتال همستر کامبات و دسترسی به ربات تلگرامی این بازی، روی لینک زیر ضربه بزنید تا بتوانید وارد ربات اصلی آن شوید:

👈👈👈✅ 2000 همستر همین الان رایگان بدست بیاورید ✅👉👉👉

بعد از راه‌اندازی ربات و اتمام مراحل صفحه ثبت نام، شما به قسمت خانگی ربات همستر کمبات هدایت می‌شوید که دارای 4 بخش مختلف است:

  • شخصیت بازی: با ضربه زدن روی شخصیت بازی امکان استخراج یا ماین ارز همستر کامبت را خواهید داشت.
  • بخش تبادل (Exchange): در این بخش شما می‌توانید ارز یا صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید که متاسفانه هنوز اطلاعاتی دیگری در مورد این قسمت در دسترس نیست.
  • بخش استخراج (Mine): این بخش دارای قسمت‌های مختلفی است. بواسطه مشاهده تبلیغات و مقالات گوناگون شما امکان ارتقای سود خود در ساعت را خواهید داشت. زمانی که شما به صورت فعال از ربات استفاده نمی‌کنید، ارز دیجیتال همستر کمبت به صورت خودکار برای شما استخراج می‌شود.
  • بخش دوستان (Friends): شما بواسطه دعوت از دوستان خود امکان دریافت ارز همستر کمبات بیشتری را خواهید داشت.
  • بخش کسب (Earn): در این بخش شما امکان دریافت سکه‌های بیشتری را دارید.
  • بخش بوست (Boost): این بخش نیز که تبلیغ بسیاری شده است برای فعال نمودن تقویت‌کننده‌هاست و امکان دستیابی به سرعت استخراج ارز همستر کمبات‌های بیشتری را فراهم می‌کند.

روش افزایش سرعت استخراج ارز همستر کمبت

برای افزایش سرعت استخراج ارز همستر کمبات شما می‌توانید با سکه‌های استخراج شده اقدام به خرید پارت‌های مختلف در بخش ماین کنید. بدین واسطه شما بروزرسانی را انجام می‌دهید. در تصویر زیر گزینه‌های موجود و روند بروزرسانی برای شما نمایش داده شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روش افزایش سرعت استخراج همستر کمبات را برای شما بازگو کنیم:

افزایش سرعت ماین در همستر کامبات ایردراپ جدید تلگرام

برای نمونه در تصویر بالا جهت افزایش زمان تا 4 ساعت می‌بایست 2 کوین را پرداخت کنید. بدین روش، در کمتر از 2 ساعت، سرمایه‌گذاری اولیه شما در کوین بازیابی خواهد شد.

استخراج ارز همستر کمبت

شما باید تمام 4 گزینه موجود برای بروزرسانی همسترها (بازار، روابط عمومی، حقوقی و تیم) را کاوش نمایید. با دعوت حداقل دو نفر از دوستانتان به ربات تلگرامی همستر کومبات، گزینه حقوقی شما فعال خواهد شد.

ایردراپ همستر کامبت

برای ارتقا امکانات بی‌شماری درنظر گرفته شده است. دو موردی که پیش از تصمیم‌گیری درباره ارتقا باید درنظر بگیرید:

از فعال بودن لیست در طی 6 ماه اطمینان حاصل نمایید.

به زمان مورد نیاز برای بازپرداخت کوین توجه کنید که می‌تواند چند ساعت یا چند روز باشد.

از این رو درصورتی که بازیابی سکه‌های خرج شده تا 5 روز طول بکشد، توصیه می‌گردد ادامه به بروزرسانی کنید تا این روند تسریع گردد.

آیا همستر کومبات یک پروژه کلاهبرداری است؟

ایردراپ همستر کمبات توانسته در ژانر بازی‌های Tap-to-Earn به محبوبیت دست یابد. برخلاف برخی از بازی‌ها که با فناوری پیشرفته و ماموریت‌های پیچیده به مسائل دنیای واقعی پرداخته می‌شود، همستر کامبت (Hamster Kombat) مشابه همتایان خود نظیر نات کوین و تپ سواپ، صرفا جنبه سرگرمی دارد. این ایردراپ نقشه راه یا وایت پیپری نداشته و هویت تیم توسعه‌دهنده آن هنوز افشا نشده است. نات کوین که پیش از همستر کمبات معرفی شد هنور مشخص نشده است که پروژه‌ای قابل اجراست یا نه. بازی همستر کمبت بدون نیاز به سرمایه‌گذاری مالی است و تا زمانی که یک فعالیت سرگرم‌کننده است ارزش امتحان کردن دارد.

در ایدراپ همستر کمبات هرچند ساعت باید برنامه را باز کرد؟

همستر کمبات را باید هر 3 ساعت یکبار باز کرد و متاسفانه هنوز امکان افزودن مقدار ساعت‌های زمانی وجود ندارد.

آیا خرید همستر و ارز همستر کمبت ارزش دارد؟

هنوز هیچ خبری درباره قیمت‌گذاری و لیست شدن همستر کمبات در صرافی‌ها در دسترس نیست و صرفا به صورت ایدراپی در تلگرام امکان استخراج دارد.

2ام - اردیبهشت ماه - 1403

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
صرافی غیرمتمرکز یا صرافی دکس DEX چیست و معرفی انواع آن

صرافی غیرمتمرکز یا صرافی دکس DEX چیست و معرفی انواع آن

صرافی غیرمتمرکز یا صرافی دکس DEX نوعی بازار همتا به همتا است که در آن کاربر بدون نیاز به واسطه امکان معامله ارزهای دیجیتال را دارد. انواع صرافی غیر متمرکز ایرانی و خارجی واسطه‌های سنتی نظیر کارگزاران، بانک‌ها و دیگر موسسات را با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین برای تسهیل تبادل دارایی‌ها جایگزین می‌کنند. صرافی‌ها […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال آلیس (ALICE) و پیش بینی آینده و بازار خریدو فروش آن

ارز دیجیتال آلیس (ALICE) و پیش بینی آینده و بازار خریدو فروش آن

ارز دیجیتال آلیس با نماد اختصاری ALICE به عنوان یک ارز دیجیتال و توکن بومی بازی همسایه من آلیس (My Neighbor Alice / ALICE) شناخته می‌شود. این بازی کامپیوتری بلاکچینی به کاربران اجازه جمع‌آوری توکن‌های غیرمثلی NFT و مدیریت و مالکیت آن‌ها را می‌دهد. هدف این پروژه جذب سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، علاقه‌مندان به بلاکچین و […]

ادامه مطلب
ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) بررسی آینده و استخراج آن

ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) بررسی آینده و استخراج آن

ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) یکی دیگر از پروژه‌هایی است که به تازگی معرفی شده و به دلیل امکان استخراج آسان بوسیله تلگرام مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در ماه‌های گذشته شاهد هیاهوی ربات‌های تلگرام برای استخراج رایگان ارزهای دیجیتال بوده‌ایم. در میان انبوه پروژه‌ها دراین حوزه از قبیل نات کوین، تپ سواپ […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال سولار (SXP) و بررسی آینده آن

ارز دیجیتال سولار (SXP) و بررسی آینده آن

ارز دیجیتال سولار با نماد اختصاری SOLAR نوعی ارز دیجیتال است که اولین بار با نام Binance Coin (BNB)  معرفی شد. اما بعد از آن تصمیم گرفته شد که تبدیل به شخصیت جدیدی با نام ارز دیجیتال sxp شود. منحصر بفرد بودن رمز ارز سولار در تکنولوژی بلاکچین مورد استفاده آن است. ارز solar با […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال فرست دیجیتال یو اس دی fdusd

ارز دیجیتال فرست دیجیتال یو اس دی fdusd

ارز دیجیتال فرست دیجیتال یو اس دی (FDUSD) استیبل کوینی مبتنی بر شبکه اتریوم است که ارزش آن برابر با یک دلار آمریکا می‌باشد. دارندگان First Digital USD می‌توانند در هر زمان، 1 توکن از آن را به قیمت 1 دلار بازخرید نمایند. این ارز دیجیتال در ژوئن سال 2023 توسط یکی از شرکت‌های تابعه […]

ادامه مطلب

ثبت دیدگاه جدید