دریافت اپلیکیشن

ارز دیجیتال سولار (SXP) و بررسی آینده آن

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
ارز دیجیتال سولار (SXP)

ارز دیجیتال سولار با نماد اختصاری SOLAR نوعی ارز دیجیتال است که اولین بار با نام Binance Coin (BNB)  معرفی شد. اما بعد از آن تصمیم گرفته شد که تبدیل به شخصیت جدیدی با نام ارز دیجیتال sxp شود. منحصر بفرد بودن رمز ارز سولار در تکنولوژی بلاکچین مورد استفاده آن است. ارز solar با ارائه سرعت بالا و امکانات خاص در انجام تراکنش‌ها توانست توجه کاربران را به خود جلب نماید. مفهوم ارتقا و بهبودهای مستمر در ارز دیجیتال sxp سبب دریافت جایگاه مهمی در بازار کریپتوکارنسی شد.

ارز دیجیتال سولار یکی از محصولات شبکه swipe است که کاربران با خرید ارز سولار می‌توانند از مزایای فراوانی همانند استیکینگ و تخفیفات مختلف استفاده کرده و کسب درآمد نمود.

ارز Solar یک بلاکچین لایه منبع باز به‌منظور پرداخت‌های غیرمتمرکز و همتا به همتا است و بر الگوریتم اجماع اثبات سهام استوار بوده و بوسیبه یک DAO مدیریت می‌شود. در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج به معرفی اینکه ارز سولار چیست؟ اینده ارز سولار، تحلیل ارز sxp و … می‌پردازیم.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال سولار (SXP) چیست؟

ستون اکوسیستم ارز دیجیتال سولار، بلاک چین اثبات سهام آن به اسم هسته سولار است. این اکوسیستم انشعابی از بلاک چین آرک می‌باشد که وعده سرعت، ماژولار، کارآمد، پایدار و کاملا غیر متمرکز بودن را می‌دهد. با این حال ارز دیجیتال سولار با امضاهای Schnorr که با Ark تفاوت دارد، سبب بهبود حریم خصوصی برای کاربران می‌شود. نماینده در مکانیسم اجماع dPOS،53 به عنوان گره‌هایی که مسئول حفظ بلاک چین سولار و ایمن سازی هستند، عمل می‌کنند.

تولید بلوک به دور و بلوک تقسیم بندی می‌شوند. هر دور 53 بلوک را شامل می‌شود و هر نماینده در هر دور یک بلوک ارسال می‌کند. زمان ارسال بلاک در سولار 8 ثانیه است. در نتیجه از بلاک‌چین‌هایی مانند بیت کوین یا اتریوم بسیار سریع‌تر خواهد بود. اما از زنجیره‌ای نظیر سولانا کندتر عمل خواهد کرد.

نقشه راه رمز ارز سولار در سه ماهه اول 2022

تمرکز رمز ارز سولار روی ایجاد بلاک چینی مبتنی بر جامعه منعطف بود که روزی با بلاک چین‌هایی نظیر اتریوم و سولانا مقایسه شود. به‌منظور رسیدن به این هدف بلند پروازانه، ارز دیجیتال سولار اکوسیستم پیشین خود را به نام Swipe بازنگری نمود. رمز ارز سولار اکوسیستم خود را تحت هدایت تیمی جدید که بوسیله یک DAO کنترل می‌گردد، شبکه‌ای آزمایشی توسعه داد. در سه ماه اول سال 2022، ارز دیجیتال سولار توانست در نقشه راه خود، چند نقطه عطف مهم را ثبت کند که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

  1. شبکه ارز solar در 28 مارس 2022 بعد از چند ماه آزمایش روی devnet عملیاتی گردید..
  2. رمز ارز سولار، برای سیستم پرداخت نظیر به نظیر خود، مجموعه جدیدی از کیف پول‌ ارز دیجیتال دسکتاپ را انتشار داد.
  3. ارز دیجیتال sxp، پروتکل Solar Side Ledger را مورد استفاده قرار داد. این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد معادل‌های توکن‌های NFT و ERC-20 را ایجاد کنند. توکن SXP نیز به‌منظور پرداخت هزینه‌های تراکنش‌های این پلتفرم بکار می‌رود.
  4. اولین مجموعه شامل 53 نماینده جهت ایمن‌سازی بلاکچین برگزیده شد.
  5. تمرکز روی بهبود حاکمیت در آینده و بهبود و افزایش امکان همکاری میان سولار و دیگر اکوسیستم‌ها خواهد بود.

شبکه سولار در سه ماه دوم 2022

نقشه راه ارز دیجیتال سولار مشخص کننده چگونگی برنامه ریزی اکوسیستم آن جهت توسعه در سال 2022 می‌باشد. برای سه ماه دوم سال 2022، ارز Solar به چندین هدف مهم خود که موارد زیر است، رسید:

  • انتشار کیف پول ارز دیجیتال موبایل و وب
  • یک نسخه بتا از بازار NFT سولار
  • منتشر کردن کیت توسعه Side Ledger Protocol
  • راه اندازی Solar Launchpad

ویژگی های مهم و منحصربفرد سوایپ سولار

هر رمز ارزی مه به بازار کریپتو وارد می‌شود، ویژگی‌هایی دارد که برای شناخت بهتر آن باید با این خصوصیات آشنا شد. در زیر به برخی از وجوه تمایز ارز دیجیتال سولار خواهیم پرداخت:

کارمزدهای ارز سوایپ سولار

با انجام تراکنش با ارز دیجیتال سولار و پرداخت کارمزد توسط کاربران، اکوسیستم آسان‌تر می‌تواند برای محصولات خود نظیر سوایپ کارت (swipe card) و سوایپ والت (swipe wallet) هزینه نماید و محصولاتی با کیفیت بهتر ارائه کند.

قابلیت استیک کردن

کاربران بواسطه استیک کردن و نگهداری توکن‌های رمز ارز سولار می‌توانند از جوایز این بخش بهره‌مند شوند.

استفاده از تخفیف در کارمزدها

با استفاده از ارز دیجیتال sxp کاربران می‌توانند از تخفیف در گس فی بهره‌مند شوند.

داشتن حق رای

از ارز solar می‌توان در تصمیم‌گیری‌ها برای بوجود آوردن تغییرات در شبکه sxp شرکت نمود و به طرح‌های پیشنهادی رای داد.

پرداخت ها و معامله ها

از ارز دیجیتال سولار می‌توان برای خرید در بیشتر از 60 میلیون فروشگاه در جهان استفاده نمود و بوسیله بلاکچین‌های بایننس و اتریوم تراکنش‌های خود را به انجام رساند.

مزیت های ارز دیجیتال سولار SXP

ارز دیجیتال sxp یا رمز ارز سولار همانند انواع ارز دیجیتال در مارکت کریپتوکارنسی دارای مزیت‌هایی است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • پشتیبانی همه‌جانبه و کامل
  • امنیت بالا
  • قابلیت انجام معاملات با سرعت بالا
  • مقیا‌س‌پذیری بالا
  • استفاده از خدمات به صورت رایگان
  • پلتفرم آسان و کاربر پسند
  • برقراری ارتباط بین ارزهای فیات و دیجیتالی
  • حمایت از والت‌های سازگار با ارز دیجیتال سولار برای همه سیستم عامل‌های اندروید و IOS

امنیت شبکه sxp چگونه تامین می گردد؟

شبکه سوایپ بستری غیرمتمرکز بدون نظارت مستقیم هیچگونه ارگان و سازمانی است. اما در پلتفرم سوایپ قراردادهایی موجود است که کاربران در ابتدای ورود باید آن‌ها را قبول کنند و براساس آن عمل نمایند تا بتوان امنیت سرمایه و معاملات صورت گرفته را تامین نمود. همچنین دارایی‌های کاربران در این شبکه بیمه می‌شود و این موضوع نشانه سطح بالای ایمنی شبکه سوایپ است.

اینده ارز سولار چگونه است؟

براساس تحلیل ارز sxp، این رمز ارز در زمان عرضه دارای ارزش 23 سنت بود و با وجود فراز و فرودهای زیاد، تا به الان قیمتی کمتر از آن را تجربه نکرده است. باتوجه به بازار پرنوسان ارز دیجیتال نمی‌توان به صورت قطعی در رابطه با اینده ارز سوایپ سخنی گفت. اما براساس ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار ارز دیجیتال سولار و همچنین همکاری با  اپل پی، گوگل پلی و سامسونگ پی و امکان خرید ارز سولار از صرافی معتبر بایننس، اینده ارز سولار را می‌توان درخشان متصور شد.

برنامه‌هایی که ارز دیجیتال سولار برای آینده درنظر دارد، همانند دستزسی بیشتر برای تلفن همراه و قابلیت پشتیبانی از ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال بیشتر، نظر کاربران را به خود جلب نموده است. تحلیل‌گران در تحلیل ارز sxp، سرمایه‌گذاری در این ارز را با سودآوری همراه دانسته‌اند.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال سولار چیست؟

با توجه به پیروی ارز دیجیتال سولار از استانداردهای BEP2 زنجیره بایننس و ERC20 اتریوم، این رمز ارز را می‌توان در کیف پول‌هایی که از این استانداردهای حمایت می‌کنند، نگهداری نمود. بهترین گزینه برای نگهداری رمز ارز سولار، ولت‌ اختصاصی وایت سواپ است. اما این رمز ارز را می‌توان در کیف پول تراست والت، کوینومی، کیف پول اتمیک و کیف پول متامسک نیز ذخیره نمود.

پروتکل Side Ledger Protocol چیست؟

این پروتکل کاربران را قادر می‌سازند که توکن‌های مثلی و غیرمثلی را در بلاکچین سولار بوجود آوردند؛ نظیر استاندارد ERC در اتریوم.

9ام - اردیبهشت ماه - 1403

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) به ارزهایی گفته می‌شود که از یک میم اینترنتی بوجود آمده‌اند و ویژگی‌های طنزآمیزی دارند. لیست میم کوین ها براساس شوخی‌های و جوک‌های اینترنتی تشکیل شد؛ اما با این حال بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که میم کوین های آینده دار باید جدی گرفته شوند. بسیاری از افراد با سرمایه‌گذاری روی میم […]

ادامه مطلب
بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر به افرادی گفته می‌شود که دارایی‌هایشان را بدون دلیل خاصی و براساس دلایل غیر واقعی، با وجود اطلاع از سقوط ارزش آن‌ها تا مدت زمان طولانی نگه می‌دارند. درواقع این افراد سهام و دارایی‌های خاص خود را علیرغم اینکه درحال سقوط است و باید اقدام به فروش سهام شود، نگه می‌دارند. bagholder سرمایه […]

ادامه مطلب
هولد کردن ارز دیجیتال و هودل HODL چیست؟

هولد کردن ارز دیجیتال و هودل HODL چیست؟

هولد کردن ارز دیجیتال یا هودل HODL یکی از استراتژی‌های مهم افزایش و یا حفظ سرمایه است. بسیاری از افراد خبره و بزرگان دنیای سرمایه و تجارت به بهره‌گیری از این روش و انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای هولد تاکید دارند. فرق هولد با ترید در دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال، در بلند مدت […]

ادامه مطلب
آلت کوین چیست؟  8 نمونه Altcoin و معرفی بهترین آنها

آلت کوین چیست؟ 8 نمونه Altcoin و معرفی بهترین آنها

آلت کوین‌ با هدف تلاش برای بهبود و تغییر قوانین بیت کوین بوجود آمده‌ است. درواقع آلت کوین‌ها همه رمزارزها به جز بیت کوین را شامل می‌شوند. آشنایی با این مفهوم که آلت کوین چیست؟ و انواع آلت کوین ها، به سرمایه‌گذاران بازار رمزارز کمک می‌کند تا با انتخاب صحیح سرمایه‌گذاری با ریسک کم، سود […]

ادامه مطلب
صرافی غیرمتمرکز یا صرافی دکس DEX چیست و معرفی انواع آن

صرافی غیرمتمرکز یا صرافی دکس DEX چیست و معرفی انواع آن

صرافی غیرمتمرکز یا صرافی دکس DEX نوعی بازار همتا به همتا است که در آن کاربر بدون نیاز به واسطه امکان معامله ارزهای دیجیتال را دارد. انواع صرافی غیر متمرکز ایرانی و خارجی واسطه‌های سنتی نظیر کارگزاران، بانک‌ها و دیگر موسسات را با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین برای تسهیل تبادل دارایی‌ها جایگزین می‌کنند. صرافی‌ها […]

ادامه مطلب

ثبت دیدگاه جدید

You cannot copy content of this page