دریافت اپلیکیشن

ارز دیجیتال آلیس (ALICE) و پیش بینی آینده و بازار خریدو فروش آن

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
ارز دیجیتال آلیس و قیمت آن

ارز دیجیتال آلیس با نماد اختصاری ALICE به عنوان یک ارز دیجیتال و توکن بومی بازی همسایه من آلیس (My Neighbor Alice / ALICE) شناخته می‌شود. این بازی کامپیوتری بلاکچینی به کاربران اجازه جمع‌آوری توکن‌های غیرمثلی NFT و مدیریت و مالکیت آن‌ها را می‌دهد. هدف این پروژه جذب سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، علاقه‌مندان به بلاکچین و زمینه بازی‌هاست. بدین ترتیب خرید آلیس در اغلب صرافی‌ها ممکن است. بازی همسایه من آلیس با ترکیب با عناصر مختلف از زمینه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای، پروژه خود را در مسیر پذیرش وسیع رمز ارزها و توکن کاربردی خود، ارز alice، قرار داده است.

از اهداف بازی رمز ارز آلیس می‌توان به افزایش سطح آگاهی بازیکنان درباره بلاکچین با خط داستانی جذاب و انگیزه‌های مالی داخل بازی اشاره کرد. این مسئله در آینده ارز آلیس و سطع قیمت ارز دیجیتال آلیس تاثیر زیادی دارد.

تمرکز بازی آلیس روی توکن کاربردی خود یعنی ارز دیجیتال آلیس است که توکنی مبتنی بر شبکه ERC-20 اتریوم می‌باشد و در این شبکه به عنوان روش پرداخت اصلی فعالیت دارد. در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج به معرفی ارز دیجیتال آلیس، تحلیل ارز آلیس و آینده ارز آلیس می‌پردازیم.

معرفی ارز دیجیتال آلیس و بازی My Neighbor Alice یا ALICE

My Neighbor Alice یا ALICE (همسایه من آلیس)نوعی بازی بلاکچینی با قابلیت کسب درآمد است که در سال 2021 ایجاد گردید. بازیکنان در این بازی امکان خریداری جزایر مجازی، جمع‌آوری اقلام هیجان‌انگیز و پیدا کردن دوستان جدیدی را دارند. در این بازی هر بازیکن می‌تواند املاک و مستغلات خود را از شخصیت اصلی بازی یعنی آلیس یا بازار داخلی این پلتفرم خریداری نماید. همه آواتارها، زمین‌ها و کالاهای داخل بازی به شکل توکن NFT بود و کاربران امکان معامله آن‌ها را با هم دارند.

ارز دیجیتال آلیس (ALICE)، توکن بومی این بازی است که مبتنی بر استاندارد ERC-20 اتریوم می‌باشد. بازیکنان با در اختیار داشتن رمز ارز آلیس می‌توانند زمین‌ها و اقلام مختلف را بخرند. همچنین کاربران قادرند با ارز آلیس، جزئیات جدید به زمین خود بیافزایند و آن را منطقه‌ای منحصر بفرد با قیمت بالا تبدیل نمایند. هدف اصلی این بازی در غیرمتمرکز بودن فعالیت‌ها و جذب مخاطبان و علاقه‌مندان به بلاکچین و گیمرهاست. با این روش پتانسیل بیشتری برای تسهیل پذیرش رمز ارزهای داخل بازی از جمله ارز دیجیتال آلیس بوجود می‌آید.

توکن ارز دیجیتال آلیس چیست؟

توکن همسایه من آلیس (ALICE)، به عنوان توکن اصلی بازی چند نفره ساخت مزرعه My Neighbor Alice (همسایه من آلیس) است. در واقع توکن ارز دیجیتال آلیس در مارس 2021 در بایننس لانچپول ایجاد شد. بازی ارز دیجیتال آلیس دنیایی است که در آن کاربران با سرمایه‌گذاری در جزایر دیجیتال روی آن جزایر ساخت و ساز کرده‌اند. ارز دیجیتال آلیس ALICE یک توکن ERC-20 است که روی شبکه اتریوم ایجاد شده و در بازی بوسیله رویدادها و مسابقات و دیگر روش‌ها بدست می‌آید. این توکن همچنین به بازار NFT ارز دیجیتال آلیس قدرت می ‌دهد و بازیکنان را قادر می ‌سازد تا با ساخته‌ های خود معامله کرده و از آن سود ببرند.

ویژگی‌های رمز ارز آلیس

My Neighbor Alice همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، بر اساس بلاکچین است. این بازی در جهان همانطور که گیمرها با آن آشنا هستند، به جهان باز بودن شهرت دارد. بدین معنا که انتهایی برای این بازی وجود ندارد. دنیای بازی همسایه من آلیس، از تعداد زیادی جزیره تشکیل شده است که به قطعات کوچکتری به اسم زمین تقسیم شده اند. این زمین‌ها بوسیله NFT نمایش داده می‌شوند.

کاربران نیز امکان خرید و فروش آن‌ها را دارند. از طرفی می‌توانند دارایی‌های داخل بازی را سفارشی‌سازی کنند. این بازی روایت داستانی دارد و کاربران براساس داستان می‌توانند پیشرفت‌هایی داشته باشند.

نکته مهم این بازی محدودیت تعداد زمین‌هاست. این محدودیت سبب افزایش قیمت و قیمت‌گذاری منطقی‌تر برای متعلقات داخل بازی می‌شود. NFT‌های داخل بازی با توجه به نوعشان (آواتار، زمین و هرچیز دیگر) هراندازه کمیاب‌تر باشند، دارای قیمت بیشتری هستند. همچنین در این پلتفرم امکان وام‌دهی نیز وجود دارد تا کاربران بتوانند به خرید و فروش داخل بازی بپردازند. این سیستم کنترل‌کننده نقدینگی بازار بوده و بازیکنان را در دنیای جادویی و جذاب خود نگه می‌دارد.

نحوه تعیین ارزش ارز alice

ارزش ارز alice بر اساس تکنولوژی‌های موجود در شبکه بلاکچین و بکارگیری ویژگی‌ها و ابزارهای ساختار اقتصادی غیرمتمرکز مشخص می‌شود. این پلتفرم با طراحی سیستم وام‌دهی دقیق با افزایش نقدینگی بازار و جذب بازیکنان جدید سبب بالا رفتن ارزش توکن خود خواهد شد. ارز دیجیتال آلیس دارای جامعه هدفی جالب است. علاوه بر گیمرها، مخاطبان NFT و پروژه‌های دیفای نیز کاربران این پلتفرم هستند.

از طرفی مفهوم متاورس و NFT نیز درحال رشد بوده و طرفداران بسیاری را در جهان دارد. این مسائل همگی روی ارزش‌گذاری توکن و آینده ارز آلیس موثر است.

پیش بینی قیمت ارز آلیس و آینده ارز آلیس

با تجزیه و تحلیل ارز آلیس عمیق بر روی داده‌های قیمت گذشته آن می‌توان به بررسی و پیش بینی آینده ارز آلیس پرداخت. با استفاده از حداکثر داده‌ها و پارامترهای تاریخی متعددی مانند قیمت گذشته، بازار ارز دیجیتال آلیس، حجم معاملاتی توکن و… توانسته‌اند آینده ارز آلیس را متوجه شوند. در ادامه به بررسی قیمت ارز آلیس و پیش بینی آن در سال‌های آینده خواهیم پرداخت:

  • سال 2023 و 2024: در سال 2023 قیمت ارز دیجیتال آلیس به حداقل 29.10 دلار می‌رسد و ممکن است تا حدود 36.17 دلار نیز پیش برود. در ادامه اگر همین روند حفظ شود در سال 2024، کف قیمت بر روی سطح 42.73 و سقف قیمت آن حدود 50.95 خواهد بود.
  • سال 2030: در سال 2030 پیش بینی می‌شود که ارز  می‌تواند حدود 359.83 دلار شود و اگر بهتر پیش برود ممکن است قیمت رمز ارز آلیس تا 430.73 دلار برسد.

کیف پول ارز دیجیتال آلیس ALICE

در بخش کیف پول سخت افزاری، اولین نام کیف پول، لجر است. لجر از مطمئن‌ترین کیف‌پول‌های سخت افزاری برای نگهداری این توکن می‌باشد. در کنار کیف پول لجر، کیف پول Trezor نیز گزینه مناسبی برای این ارز است. کیف پول نرم افزاری تراست ولت، بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره سازی این ارز خواهد بود. زیرا کیف پول تراست ولت بالاترین ضریب امنیتی را در بین کیف پول‌های نرم افزاری دارد. کیف پول اتمیک با ارائه اپلیکیشن موبایل در کنار نسخه وب، از دیگر گزینه‌های مناسب برای نگهداری این رمز ارز می‌باشد.

فروش و خرید ارز آلیس

در یک سال گذشته این ارز پا به میدان نبرد ارزهای دیجیتال گذاشته است و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. به همین دلیل صرافی‌های معتبر زیادی آن را لیست کرده‌اند که می‌توانید با جفت ارزهای فیات، تتر، بایننس USD، بیت کوین و…. خریداری کنید.

آیا ارز دیجیتال آلیس (ALICE) بیشتر می‌شود؟

پیش‌بینی افزایش یا کاهش یک ارز دیجیتال توسط هیچ‌کش ممکن نیست. اما کارشناسان متخصص در این حوزه براین باورند که اگر این بازی از سوی علاقه‌مندان به بازی‌های بلاکچینی مورد توجه قرار گیرد و شاهد هجوم کاربران جدید باشد، ارزش رمز ارز آلیس افزایش خواهد یافت.

با سکه‌های ارز دیجیتال آلیس چه کاری می‌توان انجام داد؟

کاربران، آیتم‌های درون بازی را با ارز دیجیتال آلیس خریداری می‌کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند ازسکه‌ها در بازار NFT پروژه استفاده نموده و شخصیت‌های بازی را همراه با سایر ویژگی‌های بکار ببرند.

11ام - اردیبهشت ماه - 1403

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
ایردراپ تلگرامی یس کوین (Yescoin) آموزش استخراج

ایردراپ تلگرامی یس کوین (Yescoin) آموزش استخراج

ایردراپ تلگرامی یس کوین (Yescoin) یکی دیگر از پروژه‌های تلگرامی بسیار شبیه به نات کوین تلگرام است. ایردراپ یس کوین Yes Coin یک ربات تلگرامی را برای ارائه خدمات خود بکار می‌برد. کاربران در یس کوین تلگرام با انجام اقداماتی خاص امکان استخراج توکن‌های مربوطه را دارند. یس کوین نوعی پروژه با محوریت تلگرام است […]

ادامه مطلب
تحلیل آنچین (On Chain) چیست؟

تحلیل آنچین (On Chain) چیست؟

شاید در حوزه بلاکچین به عبارت تجزیه و تحلیل آنچین On-Chain برخورده باشید. در حوزه بلاکچین و آموزش تحلیل آنچین، عباراتی از قبیل داده های آنچین یا داده‌های درون زنجیره‌ای، معیارها و تراکنش‌های آنچین به چشم می‌خورند. تحلیل بازار مالی رمز ارزها براساس تعادلی از عرضه و تقاضا بوده و تحلیلگران ابزارهای مختلفی همانند تحلیل […]

ادامه مطلب
ارز فیات یا فیات کارنسی و تفاوت آن با ارز دیجیتال دارد؟

ارز فیات یا فیات کارنسی و تفاوت آن با ارز دیجیتال دارد؟

ارز فیات یا فیات کارنسی همان سکه‌های فلزی و اسکناس‌های کاغذی است که در خرید و فروش‌ها از آن استفاده می‌شود. پول فیات در واقع همان ارز رایج هر کشور همانند دلار آمریکا، ریال ایران و … است که در میان عموم قابل اعتمادتر و پایدارتر بنظر می‌رسد. ارز فیات ایران و دیگر کشورها بدون […]

ادامه مطلب
میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) به ارزهایی گفته می‌شود که از یک میم اینترنتی بوجود آمده‌اند و ویژگی‌های طنزآمیزی دارند. لیست میم کوین ها براساس شوخی‌های و جوک‌های اینترنتی تشکیل شد؛ اما با این حال بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که میم کوین های آینده دار باید جدی گرفته شوند. بسیاری از افراد با سرمایه‌گذاری روی میم […]

ادامه مطلب
بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر به افرادی گفته می‌شود که دارایی‌هایشان را بدون دلیل خاصی و براساس دلایل غیر واقعی، با وجود اطلاع از سقوط ارزش آن‌ها تا مدت زمان طولانی نگه می‌دارند. درواقع این افراد سهام و دارایی‌های خاص خود را علیرغم اینکه درحال سقوط است و باید اقدام به فروش سهام شود، نگه می‌دارند. bagholder سرمایه […]

ادامه مطلب

ثبت دیدگاه جدید

You cannot copy content of this page