دریافت اپلیکیشن

ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) بررسی آینده و استخراج آن

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
ایردراپ تایم کوین (TimeCoin)

ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) یکی دیگر از پروژه‌هایی است که به تازگی معرفی شده و به دلیل امکان استخراج آسان بوسیله تلگرام مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در ماه‌های گذشته شاهد هیاهوی ربات‌های تلگرام برای استخراج رایگان ارزهای دیجیتال بوده‌ایم. در میان انبوه پروژه‌ها دراین حوزه از قبیل نات کوین، تپ سواپ و … ربات تایم کوین یک پروژه جامعه محور دیگر بر اساس تلگرام است که شما با شرکت در ماینینگ رایگان آن در تلگرام می‌توانید به صورت رایگان رمز ارز Timecoin ماین نمایید. اما برخلاف ایردراپ تپ سواپ و نات کوین، استخراج تایم کوین هر 24 ساعت یکبار است.

تایم کوین برخلاف همستر کمبات و .. یک میم کوین به شمار نمی‌رود. زیرا این ارز دارای عرضه محدود می‌باشد. اما در رابطه با ارزش تایم کوین یا قیمت تایم کوین هنوز چیزی مشخص نیست؛ همانگونه که هیچ کدام از ارزهای دیگر پشتوانه تضمینی ندارند. اما شاید بتوان گفت برای سرگرمی و اندکی زمان گذاشتن ارزش داشته باشد. در ادامه این مطلب از وب‌سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج قصد داریم بیشتر به ایدراپ تایم کوین و روش استخراج آن بپردازیم.

تایم کوین (TimeCoin) چیست؟

تایم کوین یک رمز ارز مبتنی بر بلاکچین بوده که روی تلگرام توسعه پیدا کرده است. این رمز ارز هم اکنون در مرحله پیش عرضه می‌باشد و امکان استخراج آن به صورت رایگان از طریق ربات تلگرام وجود دارد. این ایردراپ با ترکیب فناوری بلاکچین، اهداف بلند و تلگرام گامی جدید در دنیای کریپتوها برداشته است. عدم سرمایه‌گذاری اولیه، سادگی روند استخراج تایم کوین و ادغام در دنیای وب 3 برخی از مزایای این رمز ارز نوظهور می‌باشد.

با این حال هنوز نمی‌توان چیزی در رابطه با ارزش تایم کوین و موفقیت یا عدم موفقیت پروژه آن گفت و باید منتظر ماند و دید این ایردراپ در آینده چه مسیری را می‌پیماید. با این حال این رمز ارز بنا به چهار دلیل زیر ارزش وقت گذاشتن را دارد:

تایم کوین تلگرام میم کوین نیست!

پیش از اینکه راجب این ویژگی تایم کوین تلگرام سخن بگوییم، بهتر است شما را با میم کوین‌ها آشنا سازیم. میم (Meme) به ویدیو، تصویر، متن و یا هرچیز جذاب و خنده‌داری گفته می‌شود که به سرعت در میان مردم به قصد شوخی پخش می‌شود. ارزهای دیجیتال میم کوین همانند:

در ابتدا ارزش و کاربرد خاصی نداشتند. از همین‌رو ارزش پولی هر واحد از آن‌ها خیلی کم است. اما عرضه کل ایردراپ تایم کوین 500 میلیون است و این به نسبت سایر رمز ارزها خیلی کم است. برای نمونه عرضه کل نات کوین حدود 60 تریلیون خواهد بود. این ایردراپ چون میم کوین نیست می‌تواند ارزش خوبی داشته باشد. اما از آنجایی که عملکرد گذشته پیش‌بینی کننده آینده نیست، نمی‌توان به طور یقین راجب ارزش تایم کوین چیزی گفت.

استخراج تایم کوین زمان‌بر نیست!

برای استخراج این رمز ارز شما نیاز به زمان زیادی ندارید. در مقایسه با پروژه‌هایی از قبیل نات کوین که نیاز به 12 ساعت زمان برای استخراج دارد و ارز دیجیتال بیت کوین که به سرمایه فراوان و تیم رسمی برای مدیریت احتیاج دارد، امکان ماین برای این رمز ارز تنها هر 24 ساعت یکبار باز می‌شود.

رایگان است!

همانطور که می‌دانید انواع ارز دیجیتال را یا باید خرید و یا از طریق هزینه کردن سرمایه‌ای همانند برق، کامپیوترهای پیشرفته و زمان بدست آورد. البته لازم به ذکر است استخراج ارزهای دیجیتال معروفی مثل بیت کوین و ارز دیجیتال اتریوم علاوه بر سرمایه به دانش فنی نیز نیاز دارد. تمام هزینه مورد نیاز برای استخراج تایم کوین همان اینترنت برای باز کردن پلتفرم تلگرام است که بسیار کمتر از آن چیزی لست که تصور می‌کنید.

تایم کوین پروژه بزرگی است!

آنچه بنظر می‌رسد این است که توسعه‌دهندگان این ایردراپ برنامه بزرگی برای ربات تایم کوین درنظر دارند. اگرچه به طور دقیق آینده این ایدراپ مشخص نیست، اما پروژه بزرگی بنظر می‌آید.

چگونه وارد پروژه ربات تایم کوین شویم؟

برای ثبت نام و ورود به ربات این ایدراپ در پلتفرم تلگرام کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید تا مستقیما به ربات اصلی تلگرام آن هدایت شوید:

ربات تلگرام تایم کوین

همچنین می‌توانید توسط آیدی ربات به آدرس timecoinbot وارد پروژه این ایردراپ شوید.

آموزش استخراج تایم کوین TimeCoin

اولین گام برای استخراج این رمز ارز، عضویت در ربات تلگرامی آن است که در بالا برای شما آورده شده است. لازم به ذکر است برای ورود به ربات حتما باید فیلترشکن شما روشن باشد. با ورود به ربات گزینه‌هایی برای شما نمایش داده می‌شود:

  • Time Coin mining: با انتخاب این گزینه می‌توانید وارد محیط ماینینگ شوید.
  • APPS: این بخش که درحال حاضر فعال نیست برای هولد کردن رمز ارزهای ماین شده بکار می‌رود.
  •  Market:این قسمت نیز که هم اکنون غیرفعال است برای خرید و فروش ارزهای ماین شده استفاده می‌شود.

در اینجا باید روی گزینه Start Mining Timecoins بزنید و وارد محیط ربات برای ماین کردن رمز ارز Timecoins شوید.

آموزش استخراج تایم کوین TimeCoin

در این صفحه گزینه‌ای با نام Claim به شما نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن عبارت Mining به جای آن نشان داده خواهد شد و ماین TimeCoin شروع می‌گردد. در این حالت تا پر شدن دایره شما نیاز به انجام کاری ندارید. اما با پر شدن دایره باید روی همان گزینه مجددا کلیک کنید تا رمز ارزها به موجودی اضافه شوند.

ماین تایم کوین

در انتهای تصویر همانند نمونه‌های مشابه تپ سواپ و نات کوین، گزینه‌هایی را به‌منظور کسب رمز ارز بیشتر و بهبود شرایط بازی مشاهده می‌کنید. گزینه Earn برای دستیابی به سکه با انجام تسک‌های تعریف شده، گزینه Friends برای دعوت از دوستان و دریافت سکه بیشتر و گزینه Boos نیز برای افزایش سرعت ماین با پرداخت قسمتی از توکن‌ها طراحی شده‌اند.

روش اتصال کیف پول تلگرام به تایم کوین

یکی دیگر از ویژگی‌های پروژه TimeCoin قابلیت اتصال آن به کیف پول تلگرام می‌باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شما با انتخاب گزینه connect wallet امکان اتصال کیف پول خود را به ولت تلگرام خواهید داشت.

اتصال کیف پول تلگرام به تایم کوین

اعتبار پروژه تایم کوین

در دنیای کریپتوکارنسی، اعتبار پروژه‌ها یکی از پارامترهای مهم برای اعتماد سرمایه‌گذاران و کاربران است. در رابطه با این پروژه هم اکنون اطلاعات دقیق درباره تیم توسعه‌دهنده و برنامه‌های آینده در دسترس نیست. این مسئله ابهاماتی را در ارتباط با اعتبار این پروژه بوجود آورده که تصمیم‌گیری قطعی در این حیطه را سخت نموده است. هویت دقیق تیم توسعه‌دهنده تایم کوین هنوز به صورت کاملا دقیق مشخص نیست. که این مورد ابهامات فراوانی را درباره تجربه، تخصص و تعهد این افراد به پروژه وارد می‌کند.

از طرفی هیچگونه اطلاعاتی نیز در رابطه با برنامه‌های آینده Timecoin نظیر روش استفاده از سکه‌های استخراج شده، roadmap پروژه، استراتژی توسعه و .. در دسترس نیست. این ابهامات نگرانی‌هایی را درباره آینده تایم کوین و چشم‌انداز آن بوجود آورده است. اما با این وجود، نکات مثبتی نیز درباره این پروژه وجود دارد. برای نمونه استخراج این رمز ارز بسیار آسان و ساده است و نیازی به دانش فنی و سرمایه ندارد. این مورد انگیزه کاربران را برای ورود به پروژه و کسب تجربه در حوزه رمز ارزها را افزایش می‌دهد. این پروژه با وجود ابهامات موجود، پتانسیل فراوانی برای رشد و توسعه در آینده دارد.

آیا پروژه تایم کوین ارزش زمان گذاشتن دارد؟

این پروژه همانند پروژه‌های مشابه نظیر نات کوین می‌تواند چشم‌انداز روشنی داشته باشد و درصورتی که به تعداد کاربران آن افزوده شود و ارزش افزوده‌ای نیز برای کاربران بوجود آورد، به طور قطع می‌تواند وارد بازار کریپتو شده و خرید و فروش آن نیز به زودی فعال گردد.

تایم کوین های استخراج شده کجا نگهداری می شوند؟

سکه‌های استخراج شده در کیف پول تلگرامی شما نگهداری می‌شوند که با رفتن به بخش تنظیمات تلگرام و انتخاب گزینه کیف پول، می‌توانید موجودی خود را مشاهده نمایید.

سرعت استخراج تایم کوین چگونه است؟

در ابتدای آغاز ماین، سرعت آن 0.1 تایم کوین در ساعت می‌باشد. با ارتقای سطح و گذشت زمان، امکان افزایش سرعت و بدست آوردن سکه‌های بیشتر بوجود خواهد آمد.

10ام - اردیبهشت ماه - 1403

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
ارز فیات یا فیات کارنسی و تفاوت آن با ارز دیجیتال دارد؟

ارز فیات یا فیات کارنسی و تفاوت آن با ارز دیجیتال دارد؟

ارز فیات یا فیات کارنسی همان سکه‌های فلزی و اسکناس‌های کاغذی است که در خرید و فروش‌ها از آن استفاده می‌شود. پول فیات در واقع همان ارز رایج هر کشور همانند دلار آمریکا، ریال ایران و … است که در میان عموم قابل اعتمادتر و پایدارتر بنظر می‌رسد. ارز فیات ایران و دیگر کشورها بدون […]

ادامه مطلب
میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) به ارزهایی گفته می‌شود که از یک میم اینترنتی بوجود آمده‌اند و ویژگی‌های طنزآمیزی دارند. لیست میم کوین ها براساس شوخی‌های و جوک‌های اینترنتی تشکیل شد؛ اما با این حال بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که میم کوین های آینده دار باید جدی گرفته شوند. بسیاری از افراد با سرمایه‌گذاری روی میم […]

ادامه مطلب
بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر به افرادی گفته می‌شود که دارایی‌هایشان را بدون دلیل خاصی و براساس دلایل غیر واقعی، با وجود اطلاع از سقوط ارزش آن‌ها تا مدت زمان طولانی نگه می‌دارند. درواقع این افراد سهام و دارایی‌های خاص خود را علیرغم اینکه درحال سقوط است و باید اقدام به فروش سهام شود، نگه می‌دارند. bagholder سرمایه […]

ادامه مطلب
هولد کردن ارز دیجیتال و هودل HODL چیست؟

هولد کردن ارز دیجیتال و هودل HODL چیست؟

هولد کردن ارز دیجیتال یا هودل HODL یکی از استراتژی‌های مهم افزایش و یا حفظ سرمایه است. بسیاری از افراد خبره و بزرگان دنیای سرمایه و تجارت به بهره‌گیری از این روش و انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای هولد تاکید دارند. فرق هولد با ترید در دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال، در بلند مدت […]

ادامه مطلب
آلت کوین چیست؟  8 نمونه Altcoin و معرفی بهترین آنها

آلت کوین چیست؟ 8 نمونه Altcoin و معرفی بهترین آنها

آلت کوین‌ با هدف تلاش برای بهبود و تغییر قوانین بیت کوین بوجود آمده‌ است. درواقع آلت کوین‌ها همه رمزارزها به جز بیت کوین را شامل می‌شوند. آشنایی با این مفهوم که آلت کوین چیست؟ و انواع آلت کوین ها، به سرمایه‌گذاران بازار رمزارز کمک می‌کند تا با انتخاب صحیح سرمایه‌گذاری با ریسک کم، سود […]

ادامه مطلب

ثبت دیدگاه جدید

You cannot copy content of this page