دریافت اپلیکیشن

تپ سواپ (TapSwap) چیست؟ آموزش استخراج و کسب درآمد

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
تپ سواپ (TapSwap)

تپ سواپ (TapSwap) یک پروژه جدید دیفای است که مشابه با نات کوین تلگرام بخش قابل توجهی از عرضه توکن خود را از طریق تلگرام به صورت رایگان در میان مردم توزیع می‌کند. تفاوت ارز تپ سواپ با نات کوین در این است که این ایردراپ روی بلاکچین سولانا پیاده‌سازی شده است و عرضه توکن‌های آن برخلاف نات کوین محدودیت دارد. استخراج توکن تپ سواپ سولانا کاملا مشابه با نات کوین و تایم کوین می‌باشد و برای دریافت این توکن باید به ربات تپ سواپ رفته و شروع به استخراج با کلیک کردن روی صفحه نمایید.

البته قیمت تپ سواپ هنوز مشخص نیست اما این ایردراپ خیلی زود توسط جامعه ارز دیجیتال مورد استقبال قرار گرفت و کاربران با شرکت در فعالیت‌هایی نظیر برنامه تپ تو-ارن حمایت خود را از این پروژه نشان دادند.

ربات تپ سواپ در کمتر از چند هفته توانست بیشتر از 2 میلیون کاربر را به خود جذب نماید و می‌توان آن را یکی از رقیب‌های نات کوین درنظر گرفت. ترکیب امکانات جدید دیفای با فناوری بلاکچین سولانا توانسته علاوه برکاهش هزینه‌ تراکنش‌ها، سرعت آن‌ها را نیز افزایش دهد که این موضوع در دنیای ترید ارز دیجیتال بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی ارز دیجیتال ویرا اکسچنج بیشتر بخ ایردراپ تپ سواپ خواهیم پرداخت.

سلب مسئولیت: توجه کنید این مطلب تنها جهت اهداف آموزشی و اطلاع‌رسانی ایجاد شده است و به هیچ عنوان به‌منظور توصیه مالی آورده نشده است. لطفا قبل از هرگونه تصمیم‌گیری جهت سرمایه‌گذاری تحقیقات خود را به صورت کامل انجام دهید و سپس اقدام نمایید.

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ (TapSwap) یک صرافی غیرمتمرکز جدید در بستر بلاکچین سولانا می‌باشد که جهت توزیع قسمتی از توکن تپس، از مدل موفق Tap-to-Earn پروژه نات کوین بهره گرفته است. پروژه تپ سواپ سولانا با تاکید بر مدل حاکمیت غیرمتمرکز به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند در تصمیم‌گیری‌های پروژه مشارکت داشته باشند.

عرضه ارز تپ سواپ برخلاف نات کوین که عرضه‌ی آن تا قبل از اتمام استخراج، نامحدود بود؛ به یک میلیارد واحد محدود می‌باشد که این مسئله در آینده می‌تواند افزایش ارزش آن را به دنبال داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های خاص این پروژه روش جدید تپ تو-ارن است که بوسیله یک ربات تلگرامی عمل می‌کند. برطبق این روش کاربران می‌توانند با انجام اعمالی ساده توکن TAPS بدست آورند. از این رو تمامی افراد می‌توانند بواسطه ارز دیجیتال کسب درآمد داشته باشند. با توزیع توکن‌ها در اولین بار مشخص شد که TapSwap تا چه اندازه به ساختن یک جامعه و مشارکت کاربران اهمیت می‌دهد. کاربران با دعوت از دوستان خود و شرکت در پروژه توکن دریافت می‌کنند و این مسئله سبب ایجاد حس مشارکت و تقویت رشد یکدیگر می‌شود.

وایت پیپر تپ سواپ

براساس وایت پیپر تپ سواپ این پروژه دارای نقشه راهی است که به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود. براین اساس نقشه راهTapSwapبا توزیع اولیه توکن بوسیله ربات تپ سواپ آغاز شده و با ایجاد قابلیت‌هایی نظیر صرافی و قسمت استخراج نقدینگی ادامه یافته و با فعالسازی مدیریت جامعه و افزایش نقش سرمایه‌گذاران فعال خاتمه میابد.

مرحله اول ساختن جامعه و افزایش مشارکت کاربران

  • توزیع توکن بوسیله ربات تپ سواپ در تلگرام
  • امکان مبادله امتیاز توسط بازی با توکن TAPS در ربات

مرحله دوم ایجاد خدمات کلیدی پلتفرم

  • راه اندازی قسمت مبادله صرافی غیرمتمرکز
  • راه اندازی قسمت استخراج نقدینگی
  • ایجاد توکن TAPS و فراهم شدن شرایط برداشت

مرحله سوم فعالسازی حاکمیت جامعه و گسترش اختیارات سرمایه گذاران

  • ایجاد سیستم پرداخت جایزه به سرمایه گذاران
  • پیاده‌سازی طرح حاکمیت غیرمتمرکز پروژه بوسیله جامعه

توکن TAPS چیست؟

توکن تپس (TAPS) توکن اختصاصی تپ سواپ است که در این سیستم کارهای مختلفی انجام می‌دهد. از آنجایی که تنها یک میلیارد توکن تپس وجود دارد، این توکن‌ها به آسانی قابل دسترس بوده و ارزش خود را نیز حفظ می‌کنند. دارندگان توکن TAPS تنها سرمایه‌گذار نبوده و در تصمیم‌گیری‌های مهم در پلتفرم امکان مشارکت دارند. این افراد می‌توانند درباره تغییرات بزرگ پروژه نظر داده و سود دریافت نمایند و همچنین از پاداش نقدی نیز بهر‌ه ببرند.

این تنوع در استفاده از توکن بیانگر هدف پروژه TapSwap در ایجاد یک سیستم دیفای کامل و برای همه افراد است. برای دریافت توکن تپس با استفاده از لینک زیر به ربات تپ سواپ هدایت خواهید شد:

https://t.me/tapswap_bot

روش توزیع توکن تپ سواپ (TapSwap)

همانطور که گفته شد عرضه کل توکنی ارز تپ سواپ محدود به یک میلیارد توکن است که به صورت زیر توزیع خواهد شد:

اعضای جامعه

50 درصد از عرضه کل برابر با 500 میلیون توکن TAPS میان اعضای جامعه توزیع می‌شود. این افراد همه افرادی هستند که در قسمت‌های نقدینگی، رای‌گیری پروژه و معاملات روی پلتفرم مشارکت می‌کنند.

خزانه داری پروژه

30 درصد از کل عرضه توکن برابر با 100 میلیون توکن TAPS در خزانه‌داری پروژه نگهداری می‌شود. روند آزادسازی توکن‌های خزانه‌داری مرحله‌ای بوده و تا 5 درصد در ماه حداکثر آن خواهد بود.

تیم توسعه دهنده و بنیان گذاران

10 درصد از عرضه کل توکن برابر با 100 میلیون TAPS اختصاص به تیم توسعه دهنده و بنیان‌گذاران دارد. این 10% قفل بوده و به مرور در عرض 4 سال آزاد می‌شوند.

تامین نقدینگی، مشاوران و بازاریابی

10 درصد از عرضه کل شامل 100 میلیون توکن TAPS اختصاص به هزینه‌های بازاریابی، مشاوران و تامین نقدینگی دارد.

نحوه توزیع توکن تپس میان کاربران

استراتژی توزیع توکن TAPS براساس پروژه نات کوین براساس تعامل فعال و جایزه دادن به جامعه کاربران پیاده‌ساز شده است. در زیر به توزیع مجموع 500 میلیون اختصاص داده شده به کاربران اشاره شده است:

ربات تپ سواپ

30 درصد معادل 150 میلیون توکن TAPS بوسیله ربات تلگرام ظرف مدت 6 ماه توزیع می‌گردد.

ایردراپ

20 درصد معادل 100 میلیون توکن TAPS بوسیله ایردراپ اختصاص به کاربران فعال در این پلتفرم دیفای خواهد داشت.

لانچ پول ها

20 درصد معادل 100 میلیون توکن TAPS برای تشویق و ترغیب به مشارکت در لانچ پول‌ها بکار می‌رود. این استخرها برای عرضه توکن‌های جدید، نقدینگی لازم را فراهم می‌کنند.

تامین نقدینگی

30 درصد معادل 150 میلیون توکن TAPS اختصاص به افرادی دارد که مشارکت در ساز و کار تامین نقدینگی دارند.

آیا پروژه تپ سواپ سولانا معتبر است؟

اینکه پروژه تپ سواپ سولانا کلاهبرداری است و یا معتبر بنابر آنکه هنوز هیچگونه کار فنی و عملی جهت راه اندازی پروژه غیرمتمرکز خود تابحال ثبت نکرده، نمی‌توان هنوز راجب آن چیزی گفت. با این حال ربات استخراج پروژه تابحال توانسته نزدیک به 3 میلیون کاربر را جذب خود کند و این موضوع نشان دهنده اکوسیستم قوی پروژه می‌باشد.

براساس هایپ پروژه سولانا اگر فعالیت این پروژه صحیح باشد، توکن آن امکان یافتن جایگاهی مناسب را برای خود خواهد داشت.

چگونه می توان تپ سواپ بیشتری بدست آورد؟

کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود و انجام تسک‌های مختلف توکن‌های بیشتری از ارز تپ سواپ بدست آورند.

آیا ارز سواپ خرید و فروش می شود؟

درحال حاضر باتوجه به فعالیت اولیه این ربات، هنوز امکان خرید و فروش آن فعال نشده است. امید است بزودی خرید و فروش این توکن نوپا آغاز گردد.

22ام - فروردین ماه - 1403

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) بررسی آینده و استخراج آن

ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) بررسی آینده و استخراج آن

ایردراپ تایم کوین (TimeCoin) یکی دیگر از پروژه‌هایی است که به تازگی معرفی شده و به دلیل امکان استخراج آسان بوسیله تلگرام مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در ماه‌های گذشته شاهد هیاهوی ربات‌های تلگرام برای استخراج رایگان ارزهای دیجیتال بوده‌ایم. در میان انبوه پروژه‌ها دراین حوزه از قبیل نات کوین، تپ سواپ […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال سولار (SXP) و بررسی آینده آن

ارز دیجیتال سولار (SXP) و بررسی آینده آن

ارز دیجیتال سولار با نماد اختصاری SOLAR نوعی ارز دیجیتال است که اولین بار با نام Binance Coin (BNB)  معرفی شد. اما بعد از آن تصمیم گرفته شد که تبدیل به شخصیت جدیدی با نام ارز دیجیتال sxp شود. منحصر بفرد بودن رمز ارز سولار در تکنولوژی بلاکچین مورد استفاده آن است. ارز solar با […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال فرست دیجیتال یو اس دی fdusd

ارز دیجیتال فرست دیجیتال یو اس دی fdusd

ارز دیجیتال فرست دیجیتال یو اس دی (FDUSD) استیبل کوینی مبتنی بر شبکه اتریوم است که ارزش آن برابر با یک دلار آمریکا می‌باشد. دارندگان First Digital USD می‌توانند در هر زمان، 1 توکن از آن را به قیمت 1 دلار بازخرید نمایند. این ارز دیجیتال در ژوئن سال 2023 توسط یکی از شرکت‌های تابعه […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال سندباکس و توکن های آن

ارز دیجیتال سندباکس و توکن های آن

ارز دیجیتال سندباکس با نماد اختصاری SAND نوعی ارز دیجیتال بدون بلاکچین اختصاصی می‌باشد که بر مبنای استاندارد ERC-20 روی بستر بلاکچین اتریوم قرار گرفته است. کاربران از تجارب بازی‌هایشان در بلاکچین اتریوم استفاده می‌کنند تا بتوانند با استفاده از ارز دیجیتال sand به عنوان دنیایی مجازی، روی پلتفرم سندباکس توکن بسازند، مالک آن شوند […]

ادامه مطلب
همستر کمبات (Hamster Kombat) چیست؟

همستر کمبات (Hamster Kombat) چیست؟

همستر کمبات (Hamster Kombat) نوعی پروژه و ایردراپ جدید تلگرام است که در آن کاربران تلگرامی می‌توانند فرضا بزرگترین صرافی ارز دیجیتال را ریاست کنید و کنترل درآمد خود را در دست داشته باشید. مکانیزم این بازی تلگرامی به این صورت است که کاربر صرافی ارز دیجیتالی را که قصد دارد مالک آن باشد برمی‌گزیند؛ […]

ادامه مطلب

ثبت دیدگاه جدید