دریافت اپلیکیشن

ارز دیجیتال فانتوم و بررسی قیمت خرید و فروش FTM

ویرا اکسچنج
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
ارز دیجیتال فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم FANTOM در بازار کریپتوکارنسی جزو 50 کوین برتر قرار دارد. معرفی پروژه ارز فانتوم در جهت ارائه خدمات مالی غیر متمرکز به توسعه‌دهندگان و برطرف نمودن مشکلات قراردادهای هوشمند ارائه شده است. پروژه ارز دیجیتال ftm طبق تحقیقات به عمل آمده از توسعه‌دهندگان، با افزایش سرعت نقل و انتقالات، زمان انجام تراکنش‌ها را به کمتر از 2 ثانیه کاهش داده است. فانتوم به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز و قرارداد هوشمند همانند ارز دیجیتال اتریوم، برای پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز و دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌شود.

ارز فانتوم با مکانیزم اجماع اثبات سهام پرقدرت، جایگزینی کارآمدتر و بهتر برای اتریوم درنظر گرفته شده است. از این‌رو می‌توان به آینده ارز فانتوم امیدوار بود. با توجه به رقابت شدید فانتوم با اتریوم و دیگر انواع ارز دیجیتال، این ارز توسعه‌دهندگان فراوانی را به پلتفرم متن باز خود جذب کرده است.

برخی دلایل علت ریزش ارز فانتوم امروز هستند که ما در این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج، علاه‌بر دلایل سقوط فانتوم امروز قصد داریم به آینده ارز فانتوم و اخبار جدید ارز فانتوم بپردازیم.

ارز فانتوم چیست

ارز فانتوم چیست؟

ارز فانتوم (FANTOM) با نماد اختصاری FTM ، یک پلتفرم متن باز و غیرمتمرکز با امنیت بالا برای قراردادهای هوشمند است. ارز دیجیتال فانتوم با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا، برای از بین بردن محدودیت‌های شبکه بلاکچین در نسل قبل ایجاد شده است. به عبارت دیگر توکن FTM به دنبال برطرف نمودن مشکلات پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند و افزایش سرعت تراکنش‌هاست.

درواقع ارز فانتوم fantom به منطور ایمن‌سازی شبکه و ارائه خدمات از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند.

پروژه فانتوم ftm ارز دیجیتال با لایه اجماع مستقل خود به نام Lchesis به طور همزمان امنیت چندین لایه دیگر را نیز تامین کرده است. ارز فانتوم را می‌توان در انواع کیف پول‌ ارز دیجیتال نظیر کیف پول تراست ولت نگهداری کرد.

کاربرد ارز دیجیتال فانتوم

کاربرد ارز دیجیتال فانتوم چیست؟

پروژه فانتوم به عنوان پلتفرم مبتنی بر DAG می‌تواند در آینده برای کلیه سرویس‎های دیجیتالی و شهرهای هوشمند بکار رود. معرفی پروژه فانتوم به دلیل مقیاس‌پذیری بالای خود، می‌تواند محدودیت‌های شبکه بلاکچین نسل قبل را از بین ببرد. این پروژه غیرمتمرکز، برای انجام قراردادهای هوشمند با امنیت بالا، به دنبال ایجاد یک ماشین مجازی با عملکردی قدرتمند است. از طرفی ارز فانتوم در زمینه‌های اقتصاد و پرداخت‌های دیجیتالی، هویت و سوابق پزشکی دیجیتالی، پرداخت‌ دیجیتالی انقلابی عظیم در دنیای دیجیتال ایجاد کرده است.

ویژگی‌های مهم رمز ارز فانتوم (FTM)

ویژگی‌های مهم رمز ارز فانتوم (FTM)

ارز دیجیتال فانتوم در بلاکچین، یک شبکه غیرمتمرکز است که دارای ویژگی‌های منحصربفردی است. رمز ارز فانتوم به دلیل ویژگی‌های خاص خود رشد بسیاری کرده است. از جمله ویژگی‌های ارز دیجیتال فانتوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت در انجام تراکنش‌ها و نقل و انتقالات
  • افزایش مقیاس پذیری شبکه بلاکچین
  • پشتیبانی از قراردادهای دیجیتالی و هوشمند
  • غیر متمرکز بودن
  • امنیت بسیار بالا

دلیل منحصربفرد بودن پروژه فانتوم

پروژه فانتوم به دلیل تلاش در جهت تسهیل ارائه خدمات دیفای و سرویس‌ها در ارتباط با قراردادهای هوشمند، بواسطه مکانیزم اجماع خود توانسته محبوب شود. مکانیزم Lachesis علاوه بر ظرفیت بالاتر و زمان کوتاه در تایید تراکنش‌ها، در قیاس با الگوریتم اثبات سهم، دارای امنیت بالایی نیز هست. پلتفرم ارز دیجیتال فانتوم همانند اتریوم دارای شبکه غیرمتمرکز است. از همین رو ارز دیجیتال ftm توانسته توجه توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذارانی را که تمایل به راه‌حل‌های غیرمتمرکز دارند، به خود جلب نماید.

در حقیقت می‌توان گفت هدف رمز ارز فانتوم، ایجاد سازگاری در میان تمامی نهادهای معاملاتی در جهان است. ستون اصلی تراکنش‌ها در پلتفرم فانتوم، توکن‌های اختصاصی FTM هستند. توکن FTM کاربردهای فراوانی دارد که تامین امنیت شبکه از طریق استیکینگ، انجام پرداخت‌ها مانند پرداخت کارمزد شبکه و همکاری در مدیریت شبکه نمونه‌ای از آن‌هاست.

بررسی آینده ارز فانتوم

فانتوم به منظور برطرف نموده مشکلات شبکه بلاکچین مانند تمرکز زدایی، امنیت و افزایش مقیاس‌پذیری به دنبال راهکاری موثر است. ارز دیجیتال فانتوم درحال حاضر توانسته با جذب کاربران بسیار، دارایی‌های زیادی را بر روی شبکه خود قفل کند. بنابراین با تحلیل ارز فانتوم امروز و اخبار جدید ارز فانتوم، بنطر می‌رسد که فانتوم توانایی خود را در رشد و توسعه نشان داده است.

همچنین طی این مدت مدیران فانتوم حضور پررنگی در صرافی‌ها داشته‌اند و این مسئله می‌تواند آینده ارز فانتوم را روشن نشان دهد. اما برخی از دلایل و علت ریزش ارز فانتوم ممکن است سبب نگرانی عده‌ای در رابطه با سقوط فانتوم امروز شود؛ که در ادامه با پرداختن به علت ریزش ارز فانتوم و تحلیل ارز فانتوم به چشم انداز بهتری از آینده ارز فانتوم خواهیم رسید.

علت ریزش ارز فانتوم

برخی دلایل و علت ریزش ارز فانتوم این بود که توسعه دهندگان رمز ارز فانتوم با نام‌های آنتون نل و آندره کرونژ این پروژه را ترک کردند. این مسئله سبب کاهش ارزش قفل شده و علت ریزش ارز فانتوم در پی خبر آن گردید. اما پروژه رمز ارز فانتوم اعلام نمود که این افراد توسعه دهندگان اصلی پروژه نبوده و بنیاد فانتوم همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. از طرفی ارز دیجیتال فانتوم دارای استیبل کوین الگوریتمی FUSD می‌باشد که بسیاری از سکه‌ها و پروژه‌های مرتبط با آن‌ها در پی فروش UST با کاهش اعتماد مردم و سرمایه‌گذاران به آن‌ها کاهش پیدا کرد.

لازم به ذکر است اخیرا یکی از 10 پروتکل برتر این شبکه با عنوان SpiritSwap که صرافی غیر متمرکز می‌باشد، دچار هک شده است؛ این هک به علت ربوده شدن دامنه پروتکل به سبب سواستفاده در GoDaddy بود. اما پیش از اجرای طرح این هکر، پروتکل دیفای با شناسایی حمله بلافاصله سایت را خاموش نموده و کاربران را مطلع از دست رفتن حدود 18 هزار دلار نمود. طی واکنش متقابلی که به سبب این FUD ایجاد شد، شاهد علت ریزش ارز فانتوم و سقوط فانتوم امروز بودیم.

در بیان چشم انداز و آینده ارز فانتوم براساس اخبار جدید ارز فانتوم خوشبختانه هنوز بیشتر از 88 هزار سرمایه‌گذار در شبکه ارز دیجیتال فانتوم وجود دارند. اما اگر ارز دیجیتال فانتوم نتواند بهبود یابد و همچنان به روند سقوط خود ادامه دهد، فروش بیشتری داشته و شبکه رمز ارز انتوم شاهد خروج سرمایه‌گذاران خود خواهد بود.

قیمت ارز فانتوم

قیمت ارز فانتوم چقدر است؟!

ارز دیجیتال فانتوم به عنوان یکی از برترین انواع ارز دیجیتال در بازار، همچون بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، ریزش سنگینی را تجربه کرده است. سقوط قیمت و علت ریزش ارز فانتوم در آبان ماه سال 1400 رخ داد و بالای 94 درصد بود.

اما می‌توان گفت قوی‌ترین ارزهای دیجیتال نظیر ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ارز دیجیتال تتر و .. نیز دچار ریزش و سقوط شده‌اند. طبق تحلیل ارز فانتوم امروز از دیدگاه بسیاری از تحلیل‌گران، به دلیل فاندامنتال قوی آن، با شروع روند صعودی بعدی، به احتمال زیاد طبق پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال فانتوم، قیمت آن نیز صعود خواهد کرد. برای مشاهده قیمت لحظه ای فانتوم می‌توانید به صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج مراجعه کنید.

آیا امکان استخراج ارز فانتوم وجود دارد؟

خیر ارز دیجیتال فانتوم امکان استخراج ندارد. عدم امکان استخراج ارز فانتوم به دلیل پشتیبانی نکردن بلاکچین ارز دیجیتال فانتوم از الگوریتم اجماع قابل استخراج است. درواقع رمز ارز فانتوم از نوعی اجماع ناهمزمان به نام تحمل خطای بیزانسی (Lachesis) استفاده می‌کند.

آیا ارز دیجیتال فانتوم برای سرمایه گذاری مناسب است؟

ارز دیجیتال فانتوم (FTM) هم اکنون در رتبه ۵۵ ام از برترین کوین‌های بازار است. پروژه فانتوم با هدف افزایش تمرکز و مقیاس‌پذیری روی قراردادهای هوشمند به بازار وارد شده و به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی در دنیا تبدیل گشته است.

16ام - تیر ماه - 1403
اشتراک گزاری مقاله
مقالات مشابه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You cannot copy content of this page