دریافت اپلیکیشن

کد یو ووچر (Uvoucher) و یوتوپیا چیست؟

ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
کد یو ووچر (Uvoucher) و یوتوپیا

کد یو ووچر همانند یک کارت شارژ یا همان ووچر پرفکت مانی می‌باشد، که شامل مبلغ مشخصی ارز است. این کد به صورت دیجیتال و برای استفاده به عنوان یک روش پرداخت در سایت‌ها و فروشگاه‌های پذیرنده یوتوپیا است. برای استفاده از کد یو ووچر نیازی به افتتاح حساب در یوتوپیا ندارید. درواقع یو ووچر یکی از روش‌های پرداخت الکترونیکی زیر نظر شرکت یوتیوپیا است که امکان خرید و انتقال پول راحت را از فروشگاه‌های سراسر دنیا برای کاربران فراهم نموده است. خرید این کد از طریق ایجاد حساب در سایت یوتوپیا انجام می‌گیرد؛ اما به سبب تحریم کاربران ایرانی شما قادرید توسط صرافی‌های معتبر و آنلاین ارز دیجیتال داخلی نسبت به خرید کد یو ووچر اقدام کنید.

از جمله کاربردهای یو ووچر ارائه خدمات مختلف نظیر خرید محصولات و خدمات از سراسر دنیا، انتقال و واریز پول به حساب‌های بانکی و تبدیل انواع ارز دیجیتال به ارزهای فیات می‌باشد. این روش پرداخت سریع و آسان، دارای حریم خصوصی و امنیت بالایی است که توسط شرکت یوتوپیا، شرکتی غیرمتمرکز مستقر در هلند، توسعه پیدا کرده است. یکی از روش‌های خرید یو ووچر بدون نیاز به افتتاح حساب در سایت یوتوپیا، استفاده از صرافی‌ آنلاین ارز دیجیتال معتبر همانند صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج می‌باشد. در ادامه مطلب بیشتر به اینکه یوتوپیا و کد یو ووچر چیست؟ خواهیم پرداخت.

کد یو ووچر چیست؟

کد یو ووچر (UVoucher) یکی از خدمات کلیدی و روش پرداخت آنلاین سیستم یوتوپیا است. این کد برای کاربران امکان خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین المللی و انتقال پول آسان را فراهم نموده است. این کد همانند یک کارت شارژ است که با فعال شدن آن در هر سایت پذیرنده یو ووچر، به اندازه موجودی ووچر، حساب سایت شارژ خواهد شد. در واقع این کد همانند ووچر پرفکت مانی است که برای خرید و پرداخت‌های الکترونیکی در سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی بکار می‌رود.

به‌تازگی کد یو ووچر ساخته شده توسط شرکت یوتوپیا توسط سایت پرفکت مانی نیز پشتیبانی شده است. در حیقیقت سایت پرفکت مانی علاوه بر خرید و فروش پرفکت مانی، اقدام به پشتیبانی و فعال کردن این تبادل برای کد یو ووچر نیز نموده است. پشتیبانی شرکت پرفکت مانی از کدهای ووچر ساخته یوتوپیا می‌تواند آینده نگری پرفکت مانی و بسیار جالب باشد.

ساختار یووچر به چه صورت است؟

کد یو ووجر فیزیکی نیست و به صورت آنلاین و الکترونیک صادر می‌شود. ساختار این کد بگونه‌ای است که با وارد کردن و فعالسازی آن در سایت‌های مقصد، حساب کاربری فرد درسایت مدنظر شارژ می‎شود. درواقع یو ووچر به صورت یک رشته از حروف و اعداد است که برای ووچرهای یوتوپیا با UTP و برای ووچرهای دلاری با USD شروع می‌شود. این رشته دارای پنج بخش چهار حرفی بوده که به خطی تیره از هم جدا می‌شوند. در زیر به یک نمونه کد یو ووچر دلاری اشاره نموده‌ایم:

USD-B8DC-QP85-TYUK-C9OS-IWRB

یوتوپیا (Utopia) چیست؟

یوتوپیا شبکه‌ای غیرمتمرکز و همتا به همتا است. این شبکه امکان ارسال پیام ویدیوئی و صوتی، ارسال فایل و ایمیل، چت و ایجاد کانال را نیز فراهم نموده است. Utopia دارای ارز دیجیتال اختصاصی به اسم ارز کریپتون است. پس از نصب یوتوپیا و ارائه کیف پول اختصاصی، شما می‌توانید بوسیله آن ارز کریپتون را خریداری، ذخیره و یا انتقال دهید. این شرکت بین المللی در حوزه فناوری بلاکچین است و فعالیت‌های خود را در گرایشات ارتباطات و معاملات امن و بدون سانسور انجام داده است. یوتوپیا دارای رمز ارزهای منحصربفرد خود همانند ارز کریپتون و یو ووچر است.

با استفاده از یو ووچر کاربران امکان خرید و پرداخت بدون نیاز به ارائه اطلاعات بانکی و به صورت آنی را خواهند داشت. این سرویس به سبب سهولت و سرعت در استفاده، محبوبیت فراوانی بین کاربران یوتوپیا پیدا کرده است. از ویژگی‌های دیگر یوتوپیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشبورد اختصاصی
  • کیف پول Uwallet
  • سرویس ایمیل یوتوپیا تحت عنوان Umail
  • دارای ارز دیجیتال اختصاصی کریپتون
  • رمز نگاری در طی فرایند خرید و فروش کد یووچر

مزایای استفاده از کد یو ووچر برای کاربران ایرانی

ووچر ابزاری است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به جای جابجایی پول از طریق بانک و یا پرداخت نقدی، با استفاده از کدی شامل اعداد و حروف، مبلغ مورد نظر خود را پرداخت نمایند. علاوه بر این، ووچر یوتوپیا دارای مزایای زیر است:

  • حفظ حریم خصوصی و امنیت شخصی کاربر
  • استفاده آسان و خرید آنی
  • عدم وابستگی به حساب بانکی
  • کارمزد پایین
  • عدم داشتن تاریخ انقضا
  • سرعت بالا در انتقال ارز
  • عدم تحریم برای کاربران ایرانی

کاربردهای کد UVoucher چیست؟

این کد دارای کاربردهای مختلفی است که در زیر به آن‌های اشاره می‌کنیم:

  • افزایش محبوبیت خدمات و محصولات یوتوپیا همانند ارز دیجیتال کریپتون، اشتراک پیام رسانی فوری و …
  • تخفیف در استفاده از خدمات و خرید محصولات یوتوپیا
  • بازاریابی محصولات و خدمات یوتوپیا همانند بازاریابی سرویس میزبانی وب یوتوپیا

از طرفی به دلیل پشتیبانی سایت پرفکت مانی از کد یو ووچر، بسیاری از درگاه‌های خدمات الکترونیک بین المللی و دیگر سایت‌های پذیرنده پرفکت مانی، از این کد پشتیبانی کرده و آن را به عنوان روش پرداخت کاربران خود درنظر بگیرند.

خرید و فروش کد یو ووچر

کاربران می‌توانند برای کاربردهای مختلف اقدام به خرید و فروش یو ووچر از فروشندگان معتبر این کد نمایند. فرایند خرید و فروش کد یو ووچر توسط بسیاری از افراد به عنوان روشی به منظور کسب درآمد و راه سرمایه‌گذاری در دنیای دیجیتالی درنظر گرفته شده است. همچنین برخی از افراد برای بهره مندی دیگران از خدمات و محصولاتشان به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش این یو ووچرها می‌کنند. که این فعالیت‌ها اصولا بوسیله پلتفرم‌های مطمئن خرید و فروش آنلاین انجام می‌گیرد. باتوجه به تحریم بودن دسترسی کاربران ایرانی به یوتوپیا، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های معتبر آنلاین ارز دیجیتال اقدام به خرید و یا فروش این کد نمایید.

در قسمت خرید کد یو ووچر در سایت صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال با وارد کردن مبلغ دلخواه خود، می‌توانید یک کد شارژی الکترونیکی یو ووچر دریافت کنید. در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال شما می‌توانید با سرعت و امینت بالای و تحویل فوری اقدام به خرید و فروش کد یو ووچر کنید.

آدرس ولت یوتوپیا Utopia چیست؟

Utopia همانند پرفکت مانی برای انتقال مستقیم ارز Utopia USD ولت‌های شخصی ایجاد کرده است. این کیف پول امکان نصب روی گوشی همراه و سیستم ویندوز را دارد و برای نقل و انتقالات یوتوپیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو علاوه بر ووچر های یوتوپیا، شما امکان انتفال ارز یوتوپیا USD نیز خواهید داشت. این انتقال ارز با دریافت آدرس ولت یوتوپیا، از سایت رسمی پرفکت مانی یا یوتوپیا صورت می‌گیرد. آدرس ولت یوتوپیا، آدرسی شامل 26 کارکتر است و برای شناسایی یک حساب کاربری یوتوپیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آدرس همانند آدرس ایمیل است، با این تفاوت که از اعداد و حروف تشکیل شده است.

برای ایجاد آدرس ولت Utopia می‌بایست یک حساب کاربری در این سایت ایجاد نمایید. سپس آدرس ولت خود را در صفحه پروفایل مشاهده نمایید. از این آدرس برای دریافت و ارسال ارز دیجیتال Crypton  و دسترسی به دیگر خدمات یوتوپیا استفاده می‌شود. شما باید آدرس ولت خود را در یک مکان امن ذخیره و یا بیاد بسپارید و از به اشتراک گذاشتن آن خودداری کنید. در صورت فراموش آدرس ولت می‌توانید آن را بازیابی نمایید.

آیا تبدیل یو ووچر به ووچر پرفکت مانی امکان پذیر است؟

امکان تبدیل یک ووچر به ووچری دیگر وجود دارد. پرفکت مانی امکان واریز و برداشت از طریق یو ووچر را نیز جدیدا به خدمات خود اضافه کرده است. از این رو شما می‌توانید کیف پول یوتوپیا را به صورت مستقیم از طریق پرفکت مانی شارژ نموده و از کیف پول یوتوپیا، یو ووچر برداشت کنید. سپس پرداخت خود را بدین واسطه انجام دهید. البته درنظر داشته باشید که تبدیل UUSD به ووچر پرفکت مانی و برداشت آن، دارای کارمزدی بالا و برابر با تقریبا 6 درصد دارد.

علاوه‌بر این شما قادر به انتقال ووچر پرفکت مانی به کیف پول یوتوپیا نیز هستید و بدین منظور تنها به آدرس ولت یوتوپیای خود احتیاج خواهید داشت. با خرید یوتوپیا و دپوزیت نمودن ارز یوتوپیا در سایت پرفکت مانی، ارز یوتوپیا به صورت فوری به پرفکت مانی تبدیل می‌شود و به ولت‌های پرفکت مانی انتقال میابد.

آیا پلتفرم یوتوپیا امنیت دارد؟

شبکه یوتوپیا به کاربران خود امکان ارتباطات رمزگاری شده را می‌دهد. بدین وسیله امکان شناسایی اطلاعات توسط مقامات مالی و شرکت‌های پرداخت نیز وجود ندارد. از طرفی یوتوپیا دارای بلاکچین رمزنگاری شده است که فعالیت کاربران خود را در بستر اینترنت مخفی نگه داشته و حریم خصوصی آن‌ها را حفظ می‌کند.

تفاوت یوتوپیا و یو ووچر چیست؟

یوتوپیا uusd نوعی ارز الکترونیکی است. شما با افتتاح حساب در سایت یوتوپیا و یا پرفکت مانی، می‌توانید آدرس ولت یوتوپیا را دریافت کنید و اقدام به خرید و فروش و انتقال uusd به دیگر ولت‌ها نمایید. یو ووچر، کد شارژ یوتوپیا است که بدون نیاز به افتتاح حساب و با فعال کردن این کدها در سایت مقصد، می‌توان حساب کاربری خود را شارژ کرد.

6ام - اردیبهشت ماه - 1403

اشتراک گزاری مقاله

مقالات مشابه
تحلیل آنچین (On Chain) چیست؟

تحلیل آنچین (On Chain) چیست؟

شاید در حوزه بلاکچین به عبارت تجزیه و تحلیل آنچین On-Chain برخورده باشید. در حوزه بلاکچین و آموزش تحلیل آنچین، عباراتی از قبیل داده های آنچین یا داده‌های درون زنجیره‌ای، معیارها و تراکنش‌های آنچین به چشم می‌خورند. تحلیل بازار مالی رمز ارزها براساس تعادلی از عرضه و تقاضا بوده و تحلیلگران ابزارهای مختلفی همانند تحلیل […]

ادامه مطلب
ارز فیات یا فیات کارنسی و تفاوت آن با ارز دیجیتال دارد؟

ارز فیات یا فیات کارنسی و تفاوت آن با ارز دیجیتال دارد؟

ارز فیات یا فیات کارنسی همان سکه‌های فلزی و اسکناس‌های کاغذی است که در خرید و فروش‌ها از آن استفاده می‌شود. پول فیات در واقع همان ارز رایج هر کشور همانند دلار آمریکا، ریال ایران و … است که در میان عموم قابل اعتمادتر و پایدارتر بنظر می‌رسد. ارز فیات ایران و دیگر کشورها بدون […]

ادامه مطلب
میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) چیست و هرآنچه باید از آنها بدانید

میم کوین (Memecoin) به ارزهایی گفته می‌شود که از یک میم اینترنتی بوجود آمده‌اند و ویژگی‌های طنزآمیزی دارند. لیست میم کوین ها براساس شوخی‌های و جوک‌های اینترنتی تشکیل شد؛ اما با این حال بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که میم کوین های آینده دار باید جدی گرفته شوند. بسیاری از افراد با سرمایه‌گذاری روی میم […]

ادامه مطلب
بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر (Bag Holer) چه کسی است؟

بگ هولدر به افرادی گفته می‌شود که دارایی‌هایشان را بدون دلیل خاصی و براساس دلایل غیر واقعی، با وجود اطلاع از سقوط ارزش آن‌ها تا مدت زمان طولانی نگه می‌دارند. درواقع این افراد سهام و دارایی‌های خاص خود را علیرغم اینکه درحال سقوط است و باید اقدام به فروش سهام شود، نگه می‌دارند. bagholder سرمایه […]

ادامه مطلب
هولد کردن ارز دیجیتال و هودل HODL چیست؟

هولد کردن ارز دیجیتال و هودل HODL چیست؟

هولد کردن ارز دیجیتال یا هودل HODL یکی از استراتژی‌های مهم افزایش و یا حفظ سرمایه است. بسیاری از افراد خبره و بزرگان دنیای سرمایه و تجارت به بهره‌گیری از این روش و انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای هولد تاکید دارند. فرق هولد با ترید در دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال، در بلند مدت […]

ادامه مطلب

ثبت دیدگاه جدید

You cannot copy content of this page