دریافت اپلیکیشن

همستر کامبت (Hamster Kombat) محاسبه قیمت همستر کمبات

ویرا اکسچنج
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
همستر کامبت (Hamster Kombat) یا همستر کمبات

همستر کامبت (Hamster Kombat) یا همستر کمبات نوعی پروژه و ایردراپ جدید تلگرام است که در آن کاربران تلگرامی می‌توانند فرضا بزرگترین صرافی ارز دیجیتال را ریاست کنید و کنترل درآمد خود را در دست داشته باشید. مکانیزم این بازی تلگرامی به این صورت است که کاربر صرافی ارز دیجیتالی را که قصد دارد مالک آن باشد برمی‌گزیند؛

سپس بر روی همستر نشان داده شده در صفحه کلیک می‌کند تا از طریق سکه‌های درون بازی سود بدست آورد. با افزایش موجودی سکه در صرافی، سطح کاربر بالاتر می‌رود و بازیکن می‌تواند سکه‌های بیشتری با سرعت بالاتر دریافت کند. از طرفی کاربر با دعوت دوستان خود به همستر کامبت به عنوان جدیدترین ارز قابل استخراج، می‌توانند سود بیشتری دریافت کرده و صرافی خود را به اوج برسانید.

همستر کامبت یک بازی رایگان در تلگرام است که در آینده نزدیک بواسطه توسعه و خلاقیت آن، امکان لیست شدن در صرافی‌های مختلف را خواهد داشت. بازی همستر کامبت به صورت رسمی در 25 مارس عرضه گردید و درحال حاضر بیشتر از 1 میلیون کاربر فعال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارز همستر در صرافی ایرانی، خرید همستر و ویژگی‌های ایر دراپ جدید تلگرام در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج با ما همراه باشید.

معرفی همستر کامبت ایردراپ جدید تلگرام

معرفی همستر کامبت ایردراپ جدید تلگرام

همستر کامبت (Hamster Kombat) یکی از جدیدترین ایردراپ‌های معرفی شده با مکانیزم بسیار ساده است که در آن بازیکنان می‌توانند مدیریت صرافی ارز دیجیتال را که می‌خواهند بدست آوردند و با ضربه زدن روی صفحه، سکه‌های درون بازی را کسب کند. با افزایش موجودی سکه درون بازی، سطح آن بالاتر رفته و بازیکنان امکان دریافت سکه‌های بیشتری را سریع‌تر خواهند داشت.

در معنای لغوی همستر (Hamster)‌ یعنی موش بزرگ و کامبت (Kombat = Combat) نیز به معنی نبرد می‌باشد. علت نام‌گذاری این ایر دراپ جدید تلگرام  نیز شاید سادگی بازاریابی آن باشد، زیرا اغلب ارزهای میم کوین نظیر دوج کوین و .. با نام حیوانات نام‌گذاری می‌شوند.

این پروژه که همانند ایردراپ‌های تپ سواپ و نات کوین است، امکان مدیریت یک صرافی مجازی ارز دیجیتال و کسب سکه‌های درون بازی را به کاربران خواهد داد. توکن‌های جمع‌آوری شده در ربات تلگرامی همستر کومبات، می‌توانند به توکن‌های واقعی به‌منظور براشت وجوه بدست آمده تبدیل گردند. با کمک افزایش محدودیت انرژی، افزایش بهره‌وری شیر و همچنین انجام وظایفی از سوی بازیکنان، می‌توان موجب تسریع افزایش درآمد و کسب سکه‌های اضافی گردید.

یکی از راهکارهای محبوب جهت دست‌یابی به سکه‌های بیشتر در ایردراپ همستر کامبت، از روش یک برنامه ارجاع است که بازیکنان از طریق دعوت دوستان خود به بازی همستر کمبات می‌توانند پاداش دریافت کنند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی همستر کمبات، قابلیت کسب درآمد غیرفعال است. بازیکنان در بخش معدن می‌توانند با خرید کارت‌های ویژه‌ای به صرافی این اجازه را بدهند که تا 3 ساعت بعد از خروج از بازی همچنان به کسب سکه ادامه دهد.

آموزش استخراج همستر کامبت (Hamster Kombat)

برای شروع استخراج ارز دیجیتال همستر کامبات و دسترسی به ربات تلگرامی این بازی، روی لینک زیر ضربه بزنید تا بتوانید وارد ربات اصلی آن شوید:

                   👈👈👈✅ برای دریافت 5000 سکه رایگان و ورود به ربات همستر کامبت کلیک کنید ✅👉👉👉

بعد از راه‌اندازی ربات و اتمام مراحل صفحه ثبت نام، شما به قسمت خانگی ربات همستر کمبات هدایت می‌شوید که دارای 4 بخش مختلف است:

  • شخصیت بازی: با ضربه زدن روی شخصیت بازی امکان استخراج یا ماین ارز همستر کامبت را خواهید داشت.
  • بخش تبادل (Exchange): در این بخش شما می‌توانید ارز یا صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید که متاسفانه هنوز اطلاعاتی دیگری در مورد این قسمت در دسترس نیست.
  • بخش استخراج (Mine): این بخش دارای قسمت‌های مختلفی است. بواسطه مشاهده تبلیغات و مقالات گوناگون شما امکان ارتقای سود خود در ساعت را خواهید داشت. زمانی که شما به صورت فعال از ربات استفاده نمی‌کنید، ارز دیجیتال همستر کمبت به صورت خودکار برای شما استخراج می‌شود.
  • بخش دوستان (Friends): شما بواسطه دعوت از دوستان خود امکان دریافت ارز همستر کامبت بیشتری را خواهید داشت.
  • بخش کسب (Earn): در این بخش شما امکان دریافت سکه‌های بیشتری را دارید.
  • بخش بوست (Boost): این بخش نیز که تبلیغ بسیاری شده است برای فعال نمودن تقویت‌کننده‌هاست و امکان دستیابی به سرعت استخراج ارز همستر کمبات‌های بیشتری را فراهم می‌کند.

روش افزایش سرعت استخراج ارز همستر کامبت

برای افزایش سرعت استخراج ارز همستر کامبت شما می‌توانید با سکه‌های استخراج شده اقدام به خرید پارت‌های مختلف در بخش ماین کنید. بدین واسطه شما بروزرسانی را انجام می‌دهید. در تصویر زیر گزینه‌های موجود و روند بروزرسانی برای شما نمایش داده شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روش افزایش سرعت استخراج همستر کمبات را برای شما بازگو کنیم:

روش افزایش سرعت استخراج ارز همستر کمبت
برای نمونه در تصویر بالا جهت افزایش زمان تا 4 ساعت می‌بایست 2 کوین را پرداخت کنید. بدین روش، در کمتر از 2 ساعت، سرمایه‌گذاری اولیه شما در کوین بازیابی خواهد شد.

آموزش استخراج همستر کامبت (Hamster Kombat)
شما باید تمام 4 گزینه موجود برای بروزرسانی همسترها (بازار، روابط عمومی، حقوقی و تیم) را کاوش نمایید. با دعوت حداقل دو نفر از دوستانتان به ربات تلگرامی همستر کومبات، گزینه حقوقی شما فعال خواهد شد.

همستر کمبات
برای ارتقا امکانات بی‌شماری درنظر گرفته شده است. دو موردی که پیش از تصمیم‌گیری درباره ارتقا باید درنظر بگیرید:

  • از فعال بودن لیست در طی 6 ماه اطمینان حاصل نمایید.
  • به زمان مورد نیاز برای بازپرداخت کوین توجه کنید که می‌تواند چند ساعت یا چند روز باشد.

از این رو درصورتی که بازیابی سکه‌های خرج شده تا 5 روز طول بکشد، توصیه می‌گردد ادامه به بروزرسانی کنید تا این روند تسریع گردد.

دریافت روزانه یک میلیون سکه در همستر کمبات کد مورس

در تاریخ 5 ژوئن (16 خرداد) همستر کمبات کد مورس را به ویژگی‌های خود اضافه نمود. با این ویژگی جدیدبرنامه همستر کمبات، می‌توان هر روز با زدن کد مورس مخصوص یک میلیون سکه دریافت نمود. البته نحوه وارد کردن کد مورس در ربات همستر کمبات کمی خاص است که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد:

فعال‌ سازی کد مورس همستر کمبت چیست؟

برای فعالسازی کد مورس در ایردراپ همستر کومبات باید در صفحه اصلی سه مرتبه روی قسمت Earn per tap در بالا گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید.

فعال‌ سازی کد مورس همستر کمبت
با اینکار پس زمینه آیکون hamster kombat شما قرمز شده و کادری با عنوان Daily Cipher در زیر نشانگر درآمد شما نمایش داده می‌شود که در مقابل آن یک میلیون سکه ظاهر شده است.

در این مرحله شما باید کد مورس مخصوص روز را وارد کنید. کدهای مورس تنها با دو کاراکتر نقطه و خط تیره وارد می‌شوند. به منظور وارد کردن کد مورس خط تیره (-) در ربات همستر کمبات، باید روی تب لمس طولانی داشته باشید و برای نقطه (.) نیز یک ضربه معمولی روی نمایشگر بزنید. کد مورس کنونی بازی همستر کمبت امروز کلمه‌ی TON است. جهت وارد کردن این کمله در بازی همستر کمبات به صورت کد مورس از روش زیر استفاده نمایید:

  • یک خط (حرف T)
  • سه خط (حرف O)
  •  یک خط و یک نقطه (حرف N)

توجه کنید بعد از وارد کردن صحیح هر حرف کد مورس، آن حرف نشان داده خواهد شد و شما می‌توانید نسبت به وارد کردن درست کد اطمینان حاصل کنید. شاید جهت دستیابی به ریتم (Cadence) صحیح نیاز به چند بار تلاش داشته باشید؛

اما در نهایت می‌توانید با این روش روزانه یک میلیون سکه در برنامه همستر کمبات تلگرام دریافت نمایید.

دیلی کمبو (Daily Combo) بازی همستر کمبات چیست؟

در برنامه همستر کمبات تلگرام و قسمت Mine بخشی وجود دارد با نام Daily Combo که هر 24 ساعت یکبار بروز می‌گردد.

دیلی کمبو (Daily Combo) بازی همستر کمبات

شما در این قسمت می‌توانید با یافتن سه کارت ویژه در hamster combat به 5 میلیون سکه‌ی داخل بازی همستر کامبت دست یابید. برای دریافت 5 میلیون سکه بخش Daily Combo در ایردراپ همستر کومبات باید سه کارت مخصوص هر روز را از 4 بخش Legal، PR&Team، Markets و Specials بخرید. برای خرید این کارت‌ها شما باید از سکه‌های جمع آوری شده خود خرج کنید. پیدا کردن این کارت‌ها در بین گزینه‌های فراوان امری دشوار است و هر 24 ساعت تغییر می‌کند.

توجه کنید ممکن است یکی از کارت‌های این بخش نیاز به دعوت یک یا چند عضو جدید با لینک ریفرال شما داشته باشد و یا اینکه باید برای باز کردن قفل آن کارت‌های دیگری که در زیر آن گفته شده به سطح مشخصی ارتقا داده شود. برای مثال درصورتی که در زیر کارتی نوشته شده باشد Influencers lvl 5 باید برای دریافت آن کارت Influencers را پیدا کنید و آن را به سطح 5 ارتقا دهید تا کارت برای شما باز گردد.

قیمت همستر به تومان امروز

صرافی Gate.io اولین صرافی است که همستر کامبت در آن عرضه شد؛ این ایردراپ هم اکنون در مرحله پیش عرضه بوده و به صورت محدود خرید و فروش می‌شود. برای به ثبات رسیدن و اعلام قطعی قیمت روز توکن همستر باید تا ماه جولای 2024 (انتهای تیر ماه) صبر کرد. اما در حال حاضر قیمت همستر کامبت در محدوده 0.4 دلار قرار دارد که البته دارای نوسانات زیادی است. اما نباید فراموش کنید که هنوز تا زمان لیست شدن این ارز، سکه‌های آن به توکن معادلسازی نشده است.

قیمت همستر به تومان امروز

با توجه به نرخ اعلام شده در پیش فروش صرافی گیت، قیمت روز همستر برابر 0.330000 دلار و قیمت همستر به تومان امروز با احتساب نرخ دلار 59/195 تومان بین 19 تا 20 هزار تومان است. بالاترین قیمت همستر کامبت مربوط به تاریخ 25 خرداد 1403 برابر 100 دلار بود.

نحوه محاسبه تعداد همستر و محاسبه درآمد همستر کامبت

از آنجایی که در بازی همستر کمبات که دو بخش Profit per hour و سکه قابل افزایش است، هنوز مشخص نیست که قیمت همستر کامبت به تومان براساس کدام یک مشخص خواهد شد.

براساس اخبار منتشر شده از سوی تیم سازنده این ایردراپ تلگرامی در شبکه اجتماعی X و برخی از تحلیلگران، Profit per hour در نحوه قیمت گذاری توکن HAMESTER بیشترین تاثیر را دارد و قیمت توکن همستر بر اساس آن خواهد بود. اما برخی دیگر معتقدند که تعداد کاربران عضو شده از طریق رفرال شما، در ضرب سکه های درون بازی تاثیر دارند. سایر تحلیلگران نیز به اهمیت پروفیت و تعداد سکه های درون بازی اشاره دارند.

هنوز به طور دقیق استراتژی محاسبه قیمت همستر به تومان اعلام نشده است، اما براساس آنچه در اطلاعیه‌های این بازی تلگرامی اعلام شده است، نرخ محاسبه درآمد همستر کامبت براساس Profit per hour خواهد بود.

فرمول محاسبه قیمت همستر به تومان

با نزدیک شدن به تاریخ لیست شدن این ایردراپ شایعات زیادی درباره نحوه محاسبه قیمت همستر کامبت بوجود آمده است. برخی از سایت‌ها و افراد فرمول‌هایی را برای محاسبه قیمت روز همستر ارائه می‌دهند که با درنظر گرفتن صحت آن شما قادرید درآمدتان را از تعداد سکه‌ها و میزان پروفیت حسابتان بدست آورید. براساس این فرمول شما باید از تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده‌ و میزان پروفیت خود، پنج صفر کم کنید. برای نحوه محاسبه تعداد همستر باید عددهای حاصل شده را در هم ضرب کنید تا تعداد توکن‌ها بدست آید. سپس عدد بدست آمده را در قیمت روز همستر ضرب کنید تا قیمت همستر به دلار بدست آید. در انتها نیز برای بدست آوردن قیمت همستر به تومان امروز عدد حاصل را در نرخ دلار روز ضرب کنید و درآمد خود را محاسبه نمایید.

البته توجه کنید این فرمول هنوز توسط هیچ منبع و مرجع رسمی تایید نشده است و نمی‌توان در رابطه با درستی و راستی آن ادعایی داشت. بهتر است تا اواخر تیر ماه صبر کنید تا ببینید همستر در روز نهایی با چه قیمتی در صرافی‌ها لیست خواهد شد.

آیا همستر کامبت یک پروژه کلاهبرداری است؟

ایردراپ همستر کامبت توانسته در ژانر بازی‌های Tap-to-Earn به محبوبیت دست یابد. برخلاف برخی از بازی‌ها که با فناوری پیشرفته و ماموریت‌های پیچیده به مسائل دنیای واقعی پرداخته می‌شود، همستر کامبت (Hamster Kombat) مشابه همتایان خود نظیر نات کوین و تپ سواپ، صرفا جنبه سرگرمی دارد.

این ایردراپ نقشه راه یا وایت پیپری نداشته و هویت تیم توسعه‌دهنده آن هنوز افشا نشده است. نات کوین که پیش از همستر کمبات معرفی شد هنور مشخص نشده است که پروژه‌ای قابل اجراست یا نه. بازی همستر کامبت بدون نیاز به سرمایه‌گذاری مالی است و تا زمانی که یک فعالیت سرگرم‌کننده است ارزش امتحان کردن دارد.

همستر کمبات کی لیست میشه؟

بر اساس برخی گفته‌ها، احتمالا توکن hamster kombat یا ارز همستر کمبات در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) به صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال وارد می‌شود. درصورت این رخداد، می‌توان سکه‌های جمع‌آوری شده در بازی همستر کمبات تلگرام را به ارز فیات یا دیگر رمز ارزها مانند ارز دیجیتال تتر، ارز دیجیتال اتریوم، بیت کوین و … تبدیل نمود.

همچنین شما می‌توانید در صورت لیست شدن همستر کومبات در صرافی‌ها، توکن‌هایتان را در کیف پول ارز دیجیتال خود نگه دارید تا شاید در آینده قیمت ارز همستر کمبات بیشتر شود.

روش کسب سکه های بیشتر در بازی همستر کمبات چیست؟

برای کسب سکه بیشتر در hamster kombat باید روی قسمت Friends بزنید و با انتخاب گزینه Invite Friends لینک دعوت اختصاصی خود را برای دوستانتان بفرستید. در صورت عضویت دوستان شما بواسطه این لینک به ربات همستر تلگرام، به شما سکه بیشتر جایزه داده می‌شود.

از طرفی در قسمت Mine بازی همستر کمبت تلگرام نیز می‌توانید با خرید کارت‌های گوناگون، به صورت خودکار در بازه زمانی روزانه، سکه‌های بیشتری بدست آورید. همچنین از طریق عضویت در شبکه‌های اجتماعی همستر کومبات در بخش Earn می‌توان پاداش بیشتری کسب نمود.

در ایرداپ همستر کامبت هرچند ساعت باید برنامه را باز کرد؟

همستر کامبت را باید هر 3 ساعت یکبار باز کرد و متاسفانه هنوز امکان افزودن مقدار ساعت‌های زمانی وجود ندارد.

آیا همستر کمبات واقعی است و خرید ارز همستر کامبت ارزش دارد؟

براساس آخرین گفته ها پروژه همستر کمبات در ماه جولای در صرافی‌ها لیست می‌گردد اما تا آن زمان نمی‌توان سکه‌های مجازی داخلی آن را به ارز واقعی تبدل نمود و قیمت همستر کمبات مشخص نیست.

30ام - تیر ماه - 1403
اشتراک گزاری مقاله
مقالات مشابه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
25 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا آریامرام
علیرضا آریامرام
2 ماه قبل

درود بر شما من نود و هفت میلیون سکه همستر جمع آوری کرده بودم که امروز ربات همسترم ارور داد و دیگه بالا نیومد لطفاً راهنمایی کنید

فاطمه
فاطمه
1 ماه قبل

سلام واحترام
همستر امتیاز کجلست؟
من متوجه نمیشم

حسین
حسین
2 ماه قبل

سلام ببخشید نمیدونی کجا باید ارز همستر کامبت را به صرافی ها فروخت؟

تانیا
تانیا
1 ماه قبل

لینکشو کجا گیر بیارم لطفاً بگید

Amir
Amir
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر من لینک دعوت میفرستم برا دوستانم لینکم رو باز میکنن ارور میده و وارد لینک من نمیتونن بشن مشکلو چطور رفع کنم؟

درست میشه دایی
درست میشه دایی
1 ماه قبل

وقت و پولتون رو بزارید برای بورس نه مجازی…😉

Negar
Negar
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر من با یک اکانت تلگرام همستر رو نصب کردم چن تا سکه ام جمع کردم اما الان پشیمونم و میخوام کلا این برنامه از اکانت تلگرامم بره و هیچ ردی ازش نمونه چیکار باید انجام بدم.؟

حامد شمس
حامد شمس
1 ماه قبل

سلام نمیدونم چی زدم خود بخود داره به تعداد سکه هام اضافه می شه، از طرفی خودم که تپ می کنم بعد از چند دقیقه تعداد سکه هام کم میشه و اصلا متوجه نمیشم چه اتفاقی افتاده و چرا خود بخود بوست میشه و کم و زیاد می شه اما اصلا اتفاق جالبی نیست، احساس می کنم چون تو قسمت mine یا Boost ی چیزایی زدم که نمیدونم چیه
راهنمایی کنین لطفا ، ممنونم

فاطمه پرونده
فاطمه پرونده
1 ماه قبل

آیا واقعا همستر واقعی هست یا نه

عبدالله الوندی
عبدالله الوندی
1 ماه قبل

با سلام ایا این برنامه سرگرمی و بازی است یا اینکه درامد زایی دارد؟

مهدی ثابتی
مهدی ثابتی
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر
باتوجه به ارجحیت پروفیت به سکه آیابه صرفه هست که بابت 3کارت 5میلیونی 6میلیونو800 سکه هزینه کنیم درمقابل 2600پروفیت بیشترکنیم یانه؟

الناز
الناز
1 ماه قبل

سلام.من لینک دعوت به افراد رو میفرستم واونا وارد بازی میشن ولی در لیست فرندهای من نیستنوکارتی باز نمیشه علتش چی هستش

سحر
سحر
1 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
من بن شدم و وقتی میخام وارد بشم سایتی باز میشه و میگه شما مسدود شدید
من 100 میلیون سکه و 525 هزار. پروفیت دارم
چکار کنم؟

You cannot copy content of this page