دریافت اپلیکیشن

ایردراپ تلگرامی ورتوس (Vertus)

ویرا اکسچنج
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
ایردراپ تلگرامی ورتوس (Vertus)

ایردراپ تلگرامی ورتوس (Vertus) توسط بنیاد و تشکیلات ورتوس به‌منظور کسب ارز دیجیتال VERT ایجاد شده است. ربات ایردراپ VERT برخلاف پروژه‌های مشابه همانند نات کوین یا تپ سواپ نوعی اپلیکیشن تلگرامی است که بدون احتیاج به تب کردن سکه، تنها با اجرا کردن در طول زمان خاصی استخراج، توکن رایگان و پاداش را انجام می‌دهد.

این توکن روی شبکه TON بوجود آمده است و با دسترسی به ربات تلگرامی Vertus (VERT) قابل استخراج می‌باشد. در ایردراپ رایگان ورتوس برای استخراج ارز vertus کاربران اقدامات ساده‌ای انجام می‌دهند و به ازای آن مقدار مشخصی توکن ورتوس به صورت رایگان دریافت می‌کنند. این اقدامات شامل دعوت از دوستان، ثبت نام در پلتفرم ورتوس و انجام وظایف خاص می‌باشد.

یکی از مزایای اصلی ایردراپ ورتوس VERT نسبت به تپ سواپ، نات کوین، همستر کمبات و دیگر بازی‌های مشابه امکان اجرای ورتوس بر روی تلگرام دسکتاپ است. شما در این اپلیکیشن می‌توانید یک کیف پول داخلی داشته باشید که امکان ذخیره توکن‌های استخراج شده، انتقال و واریز توکن VERT را برای شما فراهم می‌کند.

در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج قصد داریم شما را بیشتر با ایردراپ ورتوس، قیمت ارز ورتوس و روش استخراج Vertus آشنا سازیم.

ایردراپ ورتوس چیست؟

ایردراپ ورتوس چیست؟

ایردراپ تلگرامی ورتوس (Vertus) ربات تلگرامی است که به کاربران خود به ازای انجام اقدامات ساده‌ای، به صورت رایگان مقدار مشخصی توکن ورتوس ارائه می‌دهد. ربات تلگرامی Vertus (VERT) یک وب 3 dApp است که روی بلاکچین TON بوجود آمده و از طریق تلگرام قابل دسترس می‌باشد.

با ایردراپ vertus هر کاربر تلگرام به صورت یکپارچه تجربه‌ای کاملا زنجیره‌ای را خواهد داشت. هسته اصلی این پلتفرم ارز VERT است که نوعی ارز دیجیتال بوده و توسط این ایردراپ به آسانی قابل دسترسی و استخراج است. ربات ایردراپ VERT همانند پروژه‌های مشابه مانند کتیزن، یس کوین و … به‌منظور ساده‌سازی ورود شما به بازار ارز دیجیتال بوجود امده و مسیری ساده را جهت تعامل با انواع ارز دیجیتال توسط تلگرام ارائه می‌دهد.

ارز Vertus نوعی ارز دیجیتال نوآورانه می‌باشد که در پلتفرم تلگرام در ازای انجام اقداماتی خاص و استخراج در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. درحال حاضر هیچ صرافی ارز دیجیتالی از ارز vertus پشتیبانی نمی‌کند. از همین‌رو قیمت ارز ورتوس را نمی‌توان تعیین نمود و در منابعی مانند CoinGecko یا CoinMarketCap نیز اطلاعاتی از قیمت ورتوس وجود ندارد.

شما می‌توانید با استفاده از قدرت پردازش کامپیوتر خود نیز اقدام به استخراج توکن‌های ورتوس جدید کنید. ایردراپ ورتوس دارای جامعه‌ای رو به رشدی از کاربران فعال می‌باشد که علاقه‌مند به این پروژه هستند. درصورتی که به دنبال فرصتی به منظور کسب درآمد غیرفعال با پتانسیل افزایش ارزش می‌باشید، ایردراپ ورتوس گزینه مناسبی برای شماست.

مزایای شرکت در ایردراپ ورتوس VERT

مزایای شرکت در ایردراپ ورتوس VERT

شرکت در ایردراپ رایگان ورتوس و استخراج ارز vertus فرصتی مناسب به‌منظور کشف پروژه ورتوس و پلتفرم آن می‌باشد. درصورتی که در آینده ورتوس موفقیت را تجربه نماید، قیمت ارز ورتوس و ارزش توکن‌های دریافتی شما افزایش قابل توجهی خواهد داشت. در حوزه ارز دیجیتال پروژه‌های جدید از ایردراپ‌ها و توکن‌های ورتوس رایگان ابزاری جهت جلب توجه و افزایش دید هستند. استفاده از ربات تلگرامی Vertus (VERT) به عنوان تاکتیک بازاریابی می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد:

  • جذب کاربران جدید: ارائه توکن‌های رایگان انگیزه لازم را به کاربران جهت بررسی پروژه و درگیر شدن با پلتفرم را می‌دهد.
  • افزایش آگاهی: ایردراپ‌هایی مانند ایردراپ ورتوس ابزاری موثر به منظور افزایش آگاهی درباره یک پروژه جدید در جامعه رمز ارزها عمل می‌کند.
  • افزایش نقدینگی: توزیع رایگان توکن‌های ورت می‌تواند در صرافی‌هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند، افزایش نقدینگی را به دنبال داشته باشد.
  • توسعه جامعه: این ایردراپ و سایر ایردراپ‌های مشابه سبب کمک ایجاد یک جامعه اولیه از کاربران مختص پروژه می‌شود.

با این حال توجه به این نکته مهم است که ایردراپ‌ها به تنهایی نمی‌توانند موفقیت یک پروژه را تضمین کنند و پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال جدید باید مواردی از قبیل تیم، نقشه راه، محصول، جامعه و .. آن را بررسی نمود.

آموزش استخراج ارز Vertus

آموزش استخراج ارز Vertus 

برای ورود به ایردراپ ورتوس و کسب توکن VERT و ورود مستقیم به ربات اینجا کلیک کنید.

بعد از ورود به ربات تلگرامی Vertus (VERT) باید یک کیف پول برای خود بسازید. بدین منظور گزینه Create New Wallet را انتخاب کنید تا به صورت خودکار کیف پول ارز دیجیتال شما ساخته شود. سپس وارد صفحه‌ای همانند تصویر زیر خواهید شد:

آموزش کار با ربات Vertus

این بخش قسمت‌های مختلفی دارد. برای نمونه بخش Vert Balance مقدار ارز ورتوس کیف پول شما را نشان داده و بخش Portfolio نیز رمز ارزهای پیشنهادی ربات مشاهده می‌شود. با انتخاب بخش Storage می‌توانید استخراج ارز VERT را آغاز کنید.

استخراج ارز VERT

این قسمت مهم‌ترین بخش ایردراپ تلگرامی ورتوس (Vertus) است که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ماموریت ها (Missions): بخش Missions در ربات ایردراپ VERT دارای اهمیت زیادی است. در این بخش شما می‌توانید با انجام ماموریت‌های مختلف اقدام به کسب توکن‌های VERT نمایید. این ماموریت‌ها می‌تواند شامل اموری مانند دنبال کردن کانال های تلگرام، مشاهده تبلیغات کوتاه، شرکت در نظرسنجی ها یا اقدامات خاص دیگری مانند دانلود برنامه‌ها و یا ثبت نام در سایت‌ها باشد.
  • ارتقا بخش (Upgrade): در بخش Upgrade شما می‌توانید برای توکن‌های VERT ظرفیت استخراج روزانه خود را افزایش دهید. با ارتقای سطح استخراج، تعداد توکن‌هایی که شما در طول روز استخراج می‌کنید افزایش میابد. برای این ارتقا باید توکن‌های VERT پرداخت نمود.
  • بخش دوستان (Friends): در بخش Friends شما این امکان را دارید تا با دعوت از دوستان خود و پیوستن آن‌ها به ربات تلگرامی Vertus (VERT) توکن‌های VERT دریافت کنید. هرچه شما دوستان بیشتری را با موفقیت دعوت نمایید، توکن‌های VERT بیشتری دریافت خواهید کرد. این بخش در واقع شما را تشویق به گسترش شبکه می‌کند و شما بدین واسطه از مزایای پیوستن دوستان بیشتر خود به ربات ایردراپ VERT بهره‌مند خواهید شد.
  • بخش کشورها (Countries): اگرچه درحال حاضر بخش Countries فعال نیست، اما در آینده قرار است از موقعیت جغرافیایی کاربران برای ارائه پاداش یا ویژگی‌های ویژه به آن‌ها استفاده شود. این بخش دارای پتانسیلی برای انگیزه‌دهی به کاربران در کشورهای گوناگون است.

با انتخاب گزینه Collect شما هر دو ساعت یکبار قادرید ارز VERT استخراج نمایید و با ارتقای Storage خود نیز امکان دریافت ارز بیشتری را در ساعت خواهید داشت.

خرید و فروش ارز VERT

خرید و فروش ارز VERT

درحال حاضر خرید و فروش ارز VERT به صورت مستقیم توسط صرافی‌های ارز دیجیتال ممکن نیست. با این حال روش‌های جایگزینی برای تبادل ارز دیجیتال VERT وجود دارد:

ربات تلگرامی Vertus

در ربات ایردراپ VERT شما قادرید توکن‌های VERT خود را با دیگر کاربران به صورت مستقیم مبادله نمایید. بدین منظور باید به دنبال کاربری که قصد خرید و فروش VERT را داشته باشد بگردید و معامله را از طریق ربات انجام دهید.اگرچه حجم معاملات این چنینی محدود است اما می‌تواند ساده و در دسترس باشد.

صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)

برخی از دکس‌ها یا صرافی غیرمتمرکز نظیر Coinsbit و Yobit ممکن است از معاملات جفت ارز VERT/USDT پشتیبانی نمایند. البته با این وجود بهتر است پیش از استفاده از صرافی غیرمتمرکز حتما از معتبر بودن آن مطمئن شوید. لازم به ذکر است صرافی‌های غیرمتمرکزی که از ارز VERT پشتیبانی می‌کنند محدود می‌باشند اما نیازی به احراز هویت ندارند.

گروه‌های تلگرامی و انجمن‌های آنلاین

شما همچنین می‌توانید در گروه‌های تلگرامی و انجمن‌های آنلاین مربوط به کریپتوکارنسی کاربرانی را که علاقه‌مند به خرید و فروش VERT هستند بیابید. اما با این حال باید مراقب کلاهبرداران و خطرات امنیتی باشید.

تبدیل VERT به دیگر ارزها

شما امکان تبدیل ارز VERT خود را به سایر ارزهای دیجیتال مانند ارز دیجیتال تتر، بیت کوین و … دارید و می‌توانید آن ارزها را نیز در یک صرافی متمرکز به صورت پول نقد دریافت کنید. البته درحال حاضر نقدینگی ارز VERT به سبب عدم پشتیبانی صرافی‌های بزرگ از این ارز پایین است. از این رو معاملات آن با ریسک و دشوار می‌باشد؛

  • محدودیت: ممکن است کارمزدهای اضافی اعمال شود
  •  مزیت: قابلیت نقدینگی بیشتر

چگونه می توان ارز VERT خود را فروخت؟

ویژگی فروش برای فروش ارز دیجیتال VERT هنوز فعال نشده است. بعد از فعال شدن این گزینه دستورالعمل‌های نحوه فروش ارز ورت را قرار خواهیم داد.

قیمت ارز ورتوس یا قیمت ورتوس چقدر است؟

درحال حاضر از آنجایی که هنوز این ارز در صرافی‌های بزرگ لیست نشده و اخباری نیز مبنی بر لیست شدن آن بیرون نیامده به دلیل عدم وجود قیمت مرجع معتبر، هنوز قیمت ارز ورتوس مشخص نبوده و نمی‌توان در رابطه با قیمت ورتوس نظری داد.

2ام - تیر ماه - 1403
اشتراک گزاری مقاله
مقالات مشابه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You cannot copy content of this page