دریافت اپلیکیشن

ایردراپ بازی کتیزن Catizen و آموزش کسب درآمد

ویرا اکسچنج
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
ایردراپ بازی کتیزن Catizen

ایردراپ بازی کتیزن Catizen یک پروژه جدید مبتنی بر بلاکچین TON است که به تازگی بوسیله این بنیاد و همکاری با تلگرام شناخته شده است. ایردراپ رایگان بازی کتیزن هم اکنون در مراحل اولیه توسعه خود قرار داشته و توکن‌های FISH را در ازای انجام وظایف مختلف و شرکت در رویداد‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این ایردراپ ارز تلگرام، بدون نیاز به هیچ سرمایه‌گذاری اولیه توکن FISH دریافت نمایید. بازی درامدی تلگرام Catizen یکی از جایگزین‌های نات کوین است که امکان کسب درآمد را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

درواقع ایردراپ رایگان بازی کتیزن، نه تنها از لحاظ گیم پلی نسبت به نات کوین سرگرم کننده‌تر و جذاب‌تر است بلکه فرصتی عالی برای کسب درآمد به شمار می‌رود.

در بازی درامدی تلگرام کیتزن شما به دنیای گربه‌های دوست داشتنی و بامزه قدم گذاشته و با انجام وظایف، تعامل با دیگر بازیکنان و جمع‌آوری توکن‌های FISH سرگرم خواهید شد. درصورتی که قصد آموزش ایردراپ بازی کتیزن تلگرام را دارید تا انتهای این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج با ما همراه باشید.

بازی درامدی تلگرام کتیزن چیست

بازی درامدی تلگرام کتیزن چیست؟

پروژه ایردراپ ارز تلگرام Catizen دارای حمایت بازی نات کوین است. شبکه بلاکچینی تلگرام با عنوان TON اخیرا با معرفی میم کوین‌ ها و بازی‌های کریپتویی هیجان انگیز تصمیم دارد تا توجه کاربران و سرمایه‌گذاران را به پروژه‌های آتی خود جلب کند. بازی درامدی تلگرام همانند Catizen می‌تواند سبب هجوم کاربران به سوی این شبکه بلاکچینی گردد.

ایردراپ رایگان بازی کتیزن (Catizen) بسیار ساده بوده و شما تنها با مراقبت از گربه‌های دوست داشتنی قادر به کسب ارز دیجیتال TON رایگان خواهید بود. داستان ایردراپ بازی کتیزن Catizen بدین شکل است که در نتیجه ارتقای گربه‌ها شما می‌توانید جایگاه بهتری در جدول کاربران این بازی بدست آورید و در نهایت نیز این ایردراپ جوایز و توکن‌های بیشتری را به شما ارائه می‌دهد.

این بازی دارای 2 توکن است. یکی از کوین‌های اصلی این بازی درامدی تلگرام، دارای لوگوی پنجه گربه می‌باشد. یکی دیگر از کوین‌های آن نیز با نام Fish شناخته می‌شود که با انجام وظایف گوناگون شما قادر به کسب آن هستید. براساس گفته علاقه‌مندان این بازی، کوین پنجه کوینی است که در آینده به صورت رسمی قرار است لیست گردد.

آموزش ایردراپ بازی کتیزن تلگرام Catizen

آموزش ایردراپ بازی کتیزن تلگرام Catizen

یکی از مزیت‌های این بازی درامدی تلگرام در مقایسه با نمونه‌های مشابه همانند تپ سواپ، همستر کمبات و … امکان اجرا در کامپیوتر است. بعد از ورود به بات تلگرام کتیزن Catizen با اتاقی روبرو می‌شوید که با کلیک بر روی گزینه Generate می‌توانید گربه تولید کنید. شما تنها امکان تولید 12گربه را دارید.

اما با مرج (Merge) یا ادغام گربه‌ها می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. گربه‌ها دارای سطحی مشخص بوده و امکان ارتقا از 1 تا 420 را دارند. برای اینکار باید انگشت خود را روی یک گربه بگذارید و آن را بر روی گربه دیگری بکشید. البته توجه کنید برای تولید و ارتقای گربه‌ها باید کوین پنجه پرداخت نمایید.

در روند بازی افرادی با زبان‌های مختلف به اتاق وارد می‌شوند و گربه‌ها را در آغوش می‌گیرند. این افراد امکان کسب کوین پنجه را برای شما فراهم می‌کنند. با ارتقای بیشتر گربه‌ها شما می‌توانید کوین‌های بیشتری بدست آورید. توکن اختصاصی این بازی wCATI یا پنجه گربه است که در شبکه TON لیست شده و امکان Stake کردن و واریز توکن نیز برای دریافت پاداش وجود دارد.

در آینده‌ای نزدیک به احتمال زیاد شاهد تبدیل سکه‌های بازی Catizen به این توکن وجود دارد یا در ازای سکه‌ای که بدست آورده باشید یک توکن به شما ایردراپ خواهد شد.

لازم به ذکرا ست درصورت استفاده بهتر از خدمات این ایردراپ ارز تلگرام می‌توانید اکانت پرمیوم تلگرام خریداری کنید.

موارد کلیدی ایردراپ کتیزن Catizen

موارد کلیدی ایردراپ کتیزن Catizen

در قسمت پایین صفحه بازی گزینه‌هایی وجود دارد که در ادامه قصد داریم برای آموزش ایردراپ بازی کتیزن تلگرام، به این موارد مهم در این بازی بپردازیم:

  • Shop: گزینه SHOP در پایین صفحه و سمت چپ آن وجود دارد. با کلیک بر روی این گزینه امکان خریداری کوین Fish و پنجه را با قیمت 10 سنت خواهد داشت.
  • Boost: با استفاده از این گزینه می‌توانید قدرت خود را در بازی افزایش دهید. با انتخاب آن با سه گزینه روبرو خواهید شد که اولی به صورت Free بوده و امکان افزایش سرعت دوبرابر استخراج توکن را به مدت 10 دقیقه فراهم می‌کند. البته هر دو ساعت یکبار شما مجاز به استفاده از این قابلیت خواهید بود. گزینه دوم BOOST افزایش سرعت استخراج را تا 30 دقیقه دارد؛ اما استفاده از آن از طریق پرداخت ارز دیجیتال TON از کیف پول تلگرام ممکن است. گزینه آخر بوست نیز سرعت استخراج را برای مدت 240 دقیقه افرایش می‌دهد که نیاز به پرداخت 50 توکن Fish دارد.
  • Generate:این گزینه در قسمت پایین و وسط قرار دارد و با انتخاب آن امکان تولید گربه را خواهید داشت. ستاره‌ای بر روی این دکمه وجود دارد که در آن عددی نوشته شده است. این عدد نمایانگر تعداد استخراج کوین پنجه در ثانیه می‌باشد.
  • feed: گزینه Feed با پیشرفت در بازی باز خواهد شد. در واقع این قسمت فروشگاه گربه‌هاست که شما با پرداخت کوین فیش یا پنجه امکان خرید گربه‌های پیشرفته‌تری را خواهید داشت. دقت کنید هر اندازه لول گربه شما بیشتر باشد، سرعت استخراج هم بیشتر خواهد شد.
  • Auto: این گزینه نیز در نتیجه پیشرفت در بازی برای شما باز خواهد شد که در آن شما با پرداخت 3900 کوین Fish امکان استخراج کوین را به صورت خودکار و اتوماتیک خواهید داشت.
  • Invite: با استفاده از این گزینه شما می‌توانید در ازای دعوت از دوستان خود برای پیوستن به ایردراپ رایگان بازی کتیزن پاداش بگیرید. بعد از دعوت از دوستان 3 کوین Fish هم به شما و هم به فرد دعوت شده به صورت رایگان اعطا می‌گردد. البته درصورت دعوت از افرادی که تلگرام پرمیوم دارند، 43 کوین Fish بدست خواهید آورد.
نحوه کسب درآمد از ایردراپ رایگان بازی کتیزن (Catizen)

نحوه کسب درآمد از ایردراپ رایگان بازی کتیزن (Catizen)

روش کسب درآمد از ایردراپ رایگان بازی کتیزن تقریبا همانند نات کوین است. شما با عضویت در کلن‌های مختلف و ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی بازیکنان درصورت دستیابی به رتبه بالاتر جوایز بیشتری در زمان ایردراپ دریافت خواهید کرد.

بدون شک هر اندازه بیشتر در این بازی درامدی تلگرام فعالیت داشته باشید و گربه‌های خود را در بازی ارتقا دهید، امکان دریافت تعداد توکن بیشتری را خواهید داشت.

برخی مواقع شخصیت‌های انیمیشنی دیگر مانند اردک یا سگ وارد اتاق می‌شوند. با کلیک روی این شخصیت‌ها می‌توانید به شکل رایگان از مزایای ویژه‌ای بهره ببرید.

برای نمونه با کلیک بر روی سگ درون اتاق، سرعت استخراج شما به مدت 1 دقیقه افزایش چندین برابری خواهد داشت. با کلیک بر روی اردک نیز به مدت 1 دقیقه بدون خرج هزینه تعداد زیادی گربه برای شما تولید می‌شود.

با کلیک بر روی اینت در گزینه Quest در بالای صفحه وارد پروفایل کاربری خود می‌شوید. در این قسمت با انجام برخی امور امکان استخراج توکن Fish را خواهید داشت. برای نمونه با فالو کردن کانال تلگرام Catizen، تعداد 10 عدد توکن فیش به شما اهدا می‌شود.

شما در بازی کتیزن امکان تبدیل توکن‌های Fish را به توکن پنجه خواهید داشت. در قسمت بالای صفحه سمت راست نیز به آسانی امکان اتصال حساب کاربری ایکس و کیف پول TON را داشته و بواسطه آن پاداش می‌گیرید.

در حالت کلی دو روش اصلی برای کسب درآمد از ایردراپ بازی کتیزن Catizen وجود دارد:

کسب توکن‌های FISH

توکن‌های فیش بواسطه امور زیر بدست می‌آیند:

  • وظایف روزانه: بواسطه مراقبت از گربه‌های خود نظیر نظافت، تغذیه و بازی با آن‌ها شما توکن FISH بدست خواهید آورد.
  • شرکت در رویدادها: بازی کیتزن چالش‌ها و رویدادهای مختلفی را به طور مرتب برگزار می‌کند که با شرکت در آن‌ها امکان دریافت توکن FISH را خواهید داشت.
  • مبادله با بازیکنان دیگر: شما امکان دریافت توکن FISH را از طریق مبادله با سایر بازیکنان و آیتم‌های درون بازی یا در ازای توکن پنجه خواهید داشت.

کسب توکن‌های پنجه

برای بدست آوردن توکن پنجه باید امور زیر را انجام دهید:

  • تبدیل توکن FISH: شما امکان تبدیل توکن‌های FISH را به توکن‌های پنجه با نرخی مشخص دارید.
  • برنده شدن در چالش‌ها و رویدادها: در بعضی از چالش‌ها و رویدادهای بازی کیتزن شما می‌توانید توکن‌های پنجه را به عنوان پاداش دریافت کنید.
  • شرکت در حاکمیت بازی: در آینده از طریق مشارکت در حاکمیت بازی کیتزن و رای دهی به پیشنهادات گوناگون امکان دریافت توکن پنجه وجود خواهد داشت.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از سایر ایردراپ‌های تلگرام همانند تایم کوین، تپ سواپ، یس کوین و … به کسب درآمد بپردازید.

بخش ماهیگیری در بازی درامدی تلگرام کتیزن

یکی دیگر از گزینه‌های جذاب این بازی، ماهیگیری یا Fishing است. در این قسمت شما در ازای توکن Fish  می‌توانید ماهیگیری کنید و در ازای آن توکن پنجه یا جوایز دیگری دریافت نمایید. داشتن توکن پنجه در این بازی برای ارتقای گربه‌ها کارآمد است. برخی کاربران ادعا داشته‌اند که زمانی که لول گربه‌ها به عدد 50 برسد، امکان تبدیل آن‌ها به NFT و فروش در بازار فراهم می‌شود.

البته درصورت صحت این موضوع بعد از اعلام شرکت سازنده ممکن خواهد بود. براساس گفته‌های توسعه‌دهندگان، تقریبا حدود 35 درصد ایردراپ کتیزن Catizen به کاربران فعال آن اختصاص داده شده است.

ارتباط نات کوین با ایردراپ کتیزن Catizen

نات کوین بازی مبتنی بر بلاکچین است که در سال 2021 بوسیله بنیاد Ton ایجاد شد. بازی کیتزن نیز یک بازی جدید مبتنی بر شبکه بلاکچینی Ton است که در سال 2023 با همکاری تلگرام راه اندازی گردید.

هر دو ایردراپ امکان کسب درآمد را از طریق انجام فعالیت‌هایی درون بازی و کسب توکن فراهم کرده‌اند. با این حال این دو بازی که هر دو بر روی بلاکچین Ton قرار گرفته‌اند در اهداف، ماهیت و نحوه کسب درآمد تفاوت دارند.

با وجود اینکه در هر دو بازی امکان دریافت توکن‌های بیشتر از طریق پیوستن به کلن‌ها و همکاری با سایر بازیکنان و همچنین دریافت جوایز بیشتر با ارتقای رتبه و … وجود دارد، اما بازی کیتزن از دو توکن استفاده می‌کند، اما NatCoin تنها از یک توکن.

همچنین وظایف درون بازی برای این دو ایردراپ متفاوت بوده و بازی Catizen نسبت به NatCoin پیچیده تر است. توکن‌های Catizen در داخل بازی کاربردهای مختلفی دارند، درحالی که عمدتا NatCoin به منظور مبادله با پول واقعی بکار می‌رود.

با توجه به آنکه اخیرا نات کوین در صرافی‌ها لیست و قیمت گذاری شده است، شما می‌توانید به آینده سایر ایردراپ‌هایی مانند ایردراپ رایگان بازی کتیزن نیز امیدوار باشید؛ اما بهتر است پیش از هرگونه اقدام تحقیقات خود را انجام دهید.

مزایای ایردراپ کتیزن Catizen چیست؟

بازی تلگرامی کیتزن علاوه بر آنکه گیم پلی سرگرم کننده و جذاب است، اکان کسب درآمد را بواسطه جمع‌آوری توکن‌های FISH فراهم نموده است. همچنین این بازی بر روی بلاکچین شفاف و غیرمتمرکز Ton توسعه یافته است و دارای جامععه‌ای پرشور و فعال است.

شروط احتمالی برای شرکت در ایردراپ بازی کتیزن چیست؟

برای استفاده و کسب درآمد از طریق ایردراپ رایگان بازی کتیزن شما باید اقداماتی مانند ایجاد حساب کاربری در بازی کیتزن، فعالیت در بازی و انجام وظایف روزانه و شرکت در رویدادها، نگهداری از گربه‌ها، نگهداری از توکن‌های FISH و پیوستن به کانال‌های رسمی را انجام دهید.

10ام - خرداد ماه - 1403
اشتراک گزاری مقاله
مقالات مشابه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You cannot copy content of this page