دریافت اپلیکیشن

ارز پنکیک سواپ و آینده ارز cake چگونه است؟

ویرا اکسچنج
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه
ارز پنکیک سواپ و آینده ارز cake

ارز پنکیک سواپ یا ارز دیجیتال کیک (Cake)، نوعی ارز دیجیتال مبتنی بر استاندارد BEP-20 و زنجیره هوشمند بایننس می‌باشد. ارز cake توکن اختصاصی و بومی پلتفرم پنکیک سواپ معرفی می‌شود که توسط این صرافی ارائه شده است. هدف ارز پنکیک ایجاد انگیزه جهت تامین نقدینگی در پلتفرم PancakeSwap می‌باشد. سایت صرافی پنکیک سواپ یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. این صرافی از توکن‌های BEP-20 نظیر ارز دیجیتال کیک پشتیبانی می‌کند و عملکردی همانند پلتفرم‌های یونی سواپ (Uniswap) و سوشی سواپ (SushiSwap) دارد و به دلیل اینکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم نیست، با دیگر پلتفرم‌ها متفاوت می‌باشد.

این صرافی از طریق مدل بازارساز خودکار، تامین نقدینگی معامله‌گران را انجام می‌دهد و افراد می‌توانند در آن برای بدست آوردن توکن LP، به استخر نقدینگی توکن‌های BEP-20 را اضافه نمایند. آینده ارز کیک از دیدگاه تحلیل‌گران به دلیل خدمات سریع و ارزان نسبت به بلاکچین اتریوم خوش‌بینانه پیش‌بینی شده است. در واقع به دلیل حجم معاملات و تعداد کاربران، این ارز یکی از پروژه‌های موفق و بزرگ بایننس است که این مسئله هم آینده ارز cake را روشن نشان می‌دهد. در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج به توضیحات صرافی پنکیک سواپ، اینده ارز کیک، قیمت ارز پنکیک و … می‌پردازیم.

ارز پنکیک سواپ یا رمز ارز cake چیست؟

ارز دیجیتال کیک (CAKE) یکی از رمزارزهای برتر در حوزه دیفای است که بوسیله پلتفرم پنکیک سواپ عرضه شده است. درصورتی که قصد ورود به صرافی پنکیک سواپ و خرید پنکیک سواپ را دارید، بهتر است در ابتدا با توکن اختصاصی آن یعنی ارز cake و نحوه عملکرد پلتفرم پنکیک سواپ ارز آشنا شوید. ارز دیجیتال کیک در واقع توکن اختصاصی و بومی شبکه پنکیک سواپ است. ارز پنکیک سواپ یا رمز ارز cake با استاندارد BEP-20 و مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس می‌باشد.

از ارز پنکیک سواپ جهت اهدافی نظیر استیکینگ، فارم محصول، شرکت در قرعه کشی و رای‌گیری درباره پیشنهادات مرتبط با پنکیک سواپ استفاده می‌شود.

پنکیک سواپ چیست؟

ارز پنکیک سواپ توسط صرافی پنکیک سواپ ارائه شد که این پلتفرم یکی از پلتفرم‌های محبوب غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند بایننس می‌باشد. صرافی ارز پنکیک سواپ در سپتامبر 2020 راه‌اندازی گردید. این پلتفرم به سبب نقدینگی زیاد، پایگاه کاربری و ویژگی‌های گسترده قابل توجه توانسته تبدیل به پدیده‌ای مهم در دنیای بلاکچین شود. طراحی این پلتفرم به صورتی است که کاربران در آن امکان معامله طیف وسیعی از توکن‌های BEP-20 و بایننس کوین (BNB) را به صورت ایمن بدون اتکا بر خدمات متمرکز و یا از دست دادن مدیریت کلیدهای خصوصی خواهند داشت. تمامی معاملات در این پلتفرم به صورت خودکار و توسط قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرد.

اگرچه این پلتفرم تیم سازده‌ای ناشناس دارد، اما بوسیله چندین شرکت امنیتی مهم بلاکچین نظیر Slowmist و Certik مورد ارزیابی قرار گرفته است. این پلتفرم متن باز بوده و سایت PancakeSwap و کد قرارداد هوشمند آن در اختیار عموم قرار گرفته است. رشد چشمگیر پلفترم پنکیک سواپ از زمان راه‌اندازی نه تنها در نقدینگی و تعداد کاربران، بلکه در ویژگی‌های ارائه شده آن نیز می‌باشد. درحال حاضر پنکیک سواپ اکوسیستمی کامل از ابزارهای دیفای را درنظر گرفته که تمامی آن‌ها براساس توکن اختصاصی پلتفرم، ارز دیجیتال کیک CAKE ساخته شده‌اند.

عملکرد پلتفرم ارز پنکیک سواپ Pancakeswap

پلتفرم پنکیک سواپ به سبب ایجاد چندین ویژگی پیشرفته از دیگر پروتکل‌های دیفای متفاوت عمل می‌کند. کاربران، این صرافی را به سبب عملکرد بهتر در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های مشابه برمی‌گزینند. در زیر به برخی از ویژگی‌های پلتفرم پنکیک سواپ اشاره می‌کنیم:

کیف پول

کاربران امکان استفاده از این پلتفرم را با تنظیم کیف پول‌ رمز ارزی خود خواهند داشت. برای نمونه کاربران می‌توانند از کیف پول ارز دیجیتال محبوب اتریوم نظیر کیف پول متامسک نیز استفاده نمایند. اگرچه متامسک یک کیف پول مبتنی بر اتریوم می‌باشد، اما امکان استفاده در برنامه‌های مبتنی بر BSC نیز دارد.

نقدینگی

کاربران در پلتفرم ارز پنکیک سواپ امکان اضافه کردن توکن‌های خود را به مجموعه نقدیتگی LP برای افزودن نقدینگی به این پروتکل را خواهند داشت. همچنین می‌توانند بدون احتیاج به معامله مستقیم دارایی‌هایشان بواسطه استخرهای نقدینگی به کسب درآمد اقدام نمایند.

استیکینگ

کاربران در پلتفرم ارز کیک سواپ بواسطه افزودن نقدینگی به استخرها امکان دریافت توکن‌های LP را به عنوان جایزه و پاداش خواهند داشت. سپس برای کاربران گزینه‌هایی در دسترس قرار می‌گیرد که امکان انتخاب هرکدام از آن‌ها خواهند داشت:

  • دریافت توکن ارز دیجیتال کیک بوسیله استیکینگ LP
  • استیکینگ ارز دیجیتال کیک برای دستیابی به توکن بیشتر
  • استیکینگ توکن ارز دیجیتال کیک برای کسب توکن‌های دیگر پروژه‌ها

فارمینگ ارز دیجیتال پنکیک سواپ Pancakeswap

کاربران با استفاده از ویژگی فارمینگ می‌توانند از توکن ارز cake حداکثر سود را بدست آورند. در واقع کاربران امکان تهیه توکن ارز دیجیتال کیک را در پلتفرم پنکیک سواپ خواهند داشت.

ویژگی منحصر بفرد ارز cake

در پلتفرم ارز پنکیک سواپ به دلیل استفاده از بازارساز خودکار هیچگونه سفارشی نیست. البته این پلتفرم می‌تواند از طریق استفاده از مجموعه نقدینگی برای کاربران خود، باعث ایجاد منبع درآمدی از طریق تامین نقدینگی شود. یکی دیگر از دلایل منحصر بفرد بودن ارز پنکیک سواپ، توکن بومی و اختصاصی آن یعنی ارز دیجیتال کیک می‌باشد که باعث ایجاد انگیزه در کاربران در پروتکل پنکیک سواپ می‌شود.

کیف پول‌های ارز دیجیتال پنکیک سواپ

از آنجایی که ارز پنکیک سواپ در بستر اسمارت چین فعالیت دارد، هر کیف پول ارز دیجیتالی که از توکن‌های زنجیره BSC پشتیبانی می‌کند، برای نگهداری ارز دیجیتال کیک گزینه مناسبی است. در زیر به برخی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال پشتیبان کننده از ارز دیجیتال CAKE خواهیم پرداخت:

  • کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)
  • مث ولت (MathWallet)
  • کیف پول کانکت (WalletConnect)
  • کیف پول متامسک (MetaMask)

آینده ارز کیک

پیش از هرگونه بررسی پیش‌بینی‌های آینده ارز کیک و تصمیم برای خرید پنکیک سواپ باید بررسی جامعی در خصوص تحلیل ارز کیک و عملکرد پلتفرم آن داشته باشید. آینده ارز cake به گسترش پلتفرم پنکیک سواپ و میزان پذیرش آن وابسته است؛ البته این پلتفرم تا به الان توانسته عملکرد خوبی را در مقایسه با دیگر رقیبان خود نشان دهد. البته آینده پلتفرم پنکیک سواپ با توسعه و پیشرفت صرافی بایننس نیز ارتباط تنگاتنگی دارد. از این رو می‌توان آینده ارز کیک را روشن درنظر گرفت.

برخی از تحلیل‌گران در تحلیل ارز کیک به این نکته اشاره کرده‌اند که قیمت ارز پنکیک سواپ تا سال 2025 به 65 دلار می‌رسد. سقف قیمت ارز کیک برابر است با 44 دلار و این رمز ارز درحال حاضر فاصله زیاد با سقف قیمتی خود دارد. از این رو برای سرمایه‌گذاری و حتی نوسان‌گیری روزانه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید پنکیک سواپ و قیمت ارز کیک چگونه است؟

این ارز دیجیتال امکان معامله با جفت ارزهای معاملاتی نظیر BNB USDT،BUSD و BTC را دارد. قیمت ارز پنکیک با توجه به نوسانات بازار متفاوت است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت ارز کیک از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال اقدام کنید.

آیا ارز پنکیک سواپ امکان استخراج دارد؟

ارز دیجیتال cake امکان استخراج ندارد و کاربران تنها از طریق خرید پنکیک سواپ از صرافی‌های معتبر، امکان سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال را خواهند داشت.

3ام - اردیبهشت ماه - 1403
اشتراک گزاری مقاله
مقالات مشابه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You cannot copy content of this page