دریافت اپلیکیشن

ارز دیجیتال تتر usdt | USDT

USDT

تومان

بازار جهانی

معرفی ارز
درصد تغییرات روز گذشته
قیمت جهانی USDT

اطلاعات بازار ویرا اکسچنج

قیمت خرید از ما تومان
قیمت فروش به ما تومان
قیمت به دلار USDT
تومان
خرید کنید
سوالات متداول ارز دیجیتال تتر
تتر (Tether) با نماد اختصاصی USDT نوعی دارایی دیجیتالی و ارز دیجیتال محسوب می‌شود که ارزش آن برابر یک دلار آمریکا است.
در ازای تولید هر واحد از این ارز دیجیتال، یک دلار آمریکا در ذخایر بانکی نگهداری می‌شود که به عنوان پشتوانه تتر عمل می‌کند.
این ارز توسط ده‌ها کیف پول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پشتیبانی می‌شود. کیف پول‌های تراست ولت و متامسک از کیف پول‌های رایگان نرم افزاری و کیف‌ پول‌های ترزور و لجر از نوع سخت افزاری برای نگهداری USDT هستند.
این ارز در نوسان‌های شدید بازار رمزارز درامان است و همچنین امکان انتقال راحت پول به کیف پول‌ها و صرافی‌ها به صورت دلاری را فراهم آورده است.
با توجه به معامله هر دو در بازارهای مختلف، با افزایش نوسان‌های ریال یا ارز دیجیتال، قیمت یکی از دیگری افزایش می‌یابد. همچنین صرافی‌های کوچک نیز احتمال دارد برای جبران نقدینگی، تتر را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.
بله. در حقیقت تتر همان دلار دیجیتالی است که تفاوت آن با دلار تنها در عرضه آن توسط یک شرکت مستقل و بدون دخالت دولت آمریکا است.
بله. با توجه به سهولت در خرید و فروش این ارز و نوسانات قیمت دلار در ایران، می‌توان از این ارز برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد.
درحال حاضر بهترین شبکه انتقال تتر، شبکه ترون است. اغلب صرافی‌های ایرانی نیز این ارز را روی شبکه ترون جابجا می‌کنند. لازم به ذکر است امکان جابجایی این ارز روی شبکه‌های دیگری نظیر اتریوم نیز وجود دارد اما زیاد محبوبیت ندارد.
تتر بلاکچین مستقلی نداشته و بر بستر بلاکچین‌های مختلف است. از این رو امکان استخراج آن وجود ندارد.
بله. کاربران ایرانی نیز می‌توانند از این ارز استفاده کند. اما به‌منظور انتقال تتر از صرافی ایرانی به خارجی و بلعکس، باید از یک کیف پول واسط استفاده گردد.
عرضه در گردش این ارز متغیر بوده و می‌تواند براساس میزان عرضه و تقاضا، دچار کاهش و افزایش شود.
بله. با توجه به اینکه این ارز با پشتوانه دلار آمریکا تولید می‌شود، همیشه 1 دلار است. اما گاهی بنا بر قانون عرضه و تقاضا ممکن است اختلاف قیمت ناچیزی با دلار داشته باشد.
بله. این ارز توکن‌هایی با پشتوانه ارز فیات مانند یورو، یوآن و دلار تولید می‌کند. همچنین این ارز دارای استیبل کوینی با پشتوانه طلا هم هست.
بله. طراحی قراردادهای هوشمند این ارز به‌گونه‌ای است که امکان فریز کردن موجودی هر والتی توسط شرکت‌های صادرکننده توکن وجود دارد.
صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج امکان واریز تتر و یا وجه نقدی را در سریعترین زمان ممکن پس از ثبت درخواست فراهم آورده است.

ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر Tether چیست؟

تتر یا Tether نوعی ارز دیجیتال است که با نماد USDT در صرافی‌های آنلاین مورد مبادله قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه قیمت ارز دیجیتال تتر با دلار آمریکا برابر است، دارای قیمت ثابتی است. تتر با ارزش 68.08 میلیارد دلار در رتبه 3 بازار قرار دارد و سهم 6.16 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. خرید تتر می‌تواند سرمایه‌گذاران را در شرایط بحرانی بازار حمایت کند. ارز دیجیتال تتر یک رمز ارز معتبر و پایدار است که به دلیل قیمت ثابت گاهی به نام استیبل کوین یا سکه پایدار شناخته می‌شود.

تتر نوعی استیبل کوینی است که همانند سایر استیبل کوین‌ها با هدف پایداری نوسانات قیمت در بازار رمز ارز پدید آمده است. ارز دیجیتال تتر بر روی پلتفرمی به نام اُمنی (Omni) ارائه می‌شود. پلتفرم اُمنی یک قیرلایه روی شبکه بلاکچین بیت کوین است که امکان تبادل توکن‌های مختلف را در بستر این شبکه فراهم می‌کند. ارز دیجیتال تتر به صورت توکن ERC-20 بر روی بستر شبکه اتریوم عرضه شده و هم اکنون در بلاکچین‌های نرون و ایاس موجود است.

Tether یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای مبادله سایر ارزهای دیجیتال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که در بازار مبادلات ارزهای دیجیتال شاهد نوسان و افت قیمت‌های شدید هستند می‌توانید با تبدیل رمز ارزهای خود به ارز دیجیتال تتر گام موثری در حفظ ارزش دارایی خود بردارید. صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج خرید تتر (Tether) با کمترین کارمزد و فروش آن را در بستری ایمن و با سرعت بالا برای کاربران خود انجام می‌دهد. شما می‌توانید در این صرافی معتبر با اطلاع از قیمت تتر لحظه‌ای، قیمت تتر در ایران و قیمت تتر به دلار اقدام به معامله این ارز و سرمایه گذاری روی آن نمایید.

مزایای ارز دیجیتال تتر (USDT) چیست؟

ارز دیجیتال تتر شاید سود مالی قابل توجهی برای دارندگان خود نداشته باشد اما به سبب شباهت با ارزهای سنتی، طرفدارانی مخصوص به خود دارد. در زیر به مزیت‌های این رمز ارز اشاره کرده‌ایم:

سرعت انجام تراکنش‌ها

خرید و فروش ارزهای فیات در صرافی‌ها عموما امری زمان‌بر محسوب می‌شود. به طور میانگین احتمال دارد 1 تا 4 روز زمان بخواهد. اما اینگونه معاملات بوسیله تتر، درکوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. از این‌رو معامله‌گران و سرمایه‌گذران قادرند از این نوسانات قیمتی بیشترین سود و بهره را دریافت نمایند.

ثبات قیمتی از مزایای USDT

برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال تتر بدون پیچیدگی و ریسک است. اغلب سرمایه‌گذرانی که برای سرمایه‌گذاری کم ریسک به دنبال ارزی با ثبات قیمت هستند، تتر را برمی‌گزینند.

کارمزد کم تراکنش‌ها با ارز دیجیتال Tether

در شبکه سوییفت، کارمز تراکنش‌ها بسیار زیاد (به طور متوسط 30 دلار) است. علاوه‌بر این درصورتی که کاربر پولی را بکار گیرد که در صرافی موردنظر ساپورت نشود، بانک برای تبدیل و انتقالات، درصد بالایی کارمزد از پول کاربر برداشت می‌کند. اما تتر این فرایند را بدون کارمزد برای کاربران انجام می‌دهد. اگر هم کارمزدی دریافت کند، در حد یک دلار بوسیله بلاکچینی که تراکنش در آن انجام می‌شود، دریافت خواهد شد.

تکنولوژی ارز دیجیتال تتر

ترکیب ارزش ارزهای فیات و تکنولوژی رمز ارزها، مزیت جذابی را در آلت کوین‌های جدید بوجود آورده است. برخلاف باور عموم ارز دیجیتال تتر بوسیله دولت آمریکا کنترل نمی‌شود و این ارز بدون حمایت دولت‌ها و کاملا آزادانه عمل می‌کند. ارز تتر توسط صرافی‌های مشهور دنیا نظیر صرافی بایننس، Poloniex ، Bittrex، Bitfinex پشتیبانی می‌شود.

انواع رمز ارز تتر

ارز دیجیتال تتر در سه نوع عرضه می‌شود که هر سه به بلاک چین‌های مختلفی وصل می‌گردند. عملکرد این 3 نوع تتر مشابه هم است اما در هنگام استفاده از USDT ، نوع تتر به کار رفته، دارای اهمیت می‌باشد. در زیر به سه نوع آن اشاره کرده‌ایم:

  • نوع اول: این تتر با نام Omni Layer USDT شناخته می‌شود که مبتنی بر بلاک چین بیت کوین است. بلاک چین این نوع تتر Bitcoin Omnilayer است و آدرس کیف پول آن با عبارت‌های 1، 3 و bc1 شروع می‌شود.
  • نوع دوم: این تتر با نام ERC20 USDT یا eUSDT شناخته می‌شود و مبتنی بر بلاک چین اتریوم ERC20 است. آدرس کیف پول این نوع تتر با عبارت (۰ x) شروع می‌شود.
  • نوع سوم: این نوع با نام TRC20 USDT شناخته می‌شود و در بلاک چین ارز دیجیتال ترون با الگوریتم TRC20 استوار است. آدرس کیف پول این نوع ارز دیجیتال تتر با عبارت «TX» شروع می‌شود.

بهترین نوع تتر

اولین USDT که مبتنی بر شبکه بیت کوین است دارای هزینه انجام تراکنش بالایی می‌باشد. از این رو به‌منظور کاهش این هزینه‌ها USDT_ERC20 مبتنی بر اتریوم ایجاد شد که هزینه تراکنش‌ها کاسته شود. کاربران به‌منظور کاهش هزینه تراکنش‌ها، افزایش سرعت انتقال دارایی و همچنین اطمینان از پشتیبانی کیف پول‌ها و صرافی‌ها باید از تتر مبتنی بر بلاکچین اتریوم USDT_ERC20 استفاده کنند. کاربران با توجه به آدرس کیف پول توکن USDT_ERC20 که با (۰ x) آغاز می‌شود، می‌توانند USDT_ERC20 را شناسایی کنند. در نتیجه از هدر رفتن دارایی‌ها و سرمایه‌های دیجیتالی خود جلوگیری کنند.

امنیت تتر به چه صورت تامین می‌شود؟

توکن‌های تتر در بلاکچین‌های مختلفی نظیر بیت کوین، ترون، اتریوم، سولانا، بالیگان، ایاس، الگراند و … تولید و پشتیبانی می‌گردند. به سبب پشتیبانی این بلاکچین‌ها از قراردادهای هوشمند، امنیت این شبکه بوسیله نودها و ماینرهای فعال در این بلاکچین‌ها تامین می‌شود. حسابرسی منظم این بلاکچین‌ها با هدف اطمینان از کد بروز، مطابق قوانین و ایمن است. از طرفی صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال تتر را در بستری ایمن و مطمئن انجام می‌دهد.

مراحل خرید و فروش تتر در ایران

مراحل خرید تتر Tether و فروش تتر در صرافی‌های معتبر ایرانی نظیر صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج بسیار راحت است. در زیر به طور خلاصه به این مراحل می‌پردازیم:

  • انتخاب صرافی معتبر و قابل اطمینان
  • ساخت حساب کاربری در صرافی
  • احراز هویت
  • شارژ ریالی حساب برای خرید تتر (Tether) با کمترین کارمزد و سایر ارزها
  • انتخاب ارز تتر برای خرید، فروش و نگهداری

خرید تتر (Tether) در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج

خرید تتر در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج بسیار سریع و راحت است. مراحل ایجاد اکانت کاربری و احراز هویت در این صرافی به سرعت انجام می‌گیرد. البته شما باید قبل از خرید و فروش این ارز از قیمت تتر در ایران و قیمت تتر به دلار مطلع شوید. تا با ارزیابی شرایط بازار، با اطمینان درخواستتان را ثبت نمایید و سرمایه گذاری عالی برای آینده‌تان انجام دهید. خرید تتر Tether در این صرافی معتبر به چند بخش تقسیم می‌شود:

  • از طریق خرید و فروش آنی (کاربر درخواست خرید و فروش تتر به مقدار نیاز خود را به سایت می‌دهد)

خرید تتر Tether به صورت آنی

  • از طریق معامله اسپات (Spot Trading)

در بخش معامله اسپات (Spot Trading) دو بازار ساده و پیشرفته پیش روی کاربر قرار دارد که امکان تبدیل ارز برای مثال تبدیل بیت کوین به تتر برای کاربر در این بخش فراهم شده است. بخش بازار پیشرفته شامل حالت‌های زیر می‌شود:

  • محدود (limit)
  • سریع (market)
  • حد ضرر ( Stop Limit )
  • حد ضرر با قیمت بازار ( Stop Market )

بازار ساده تتر:

قیمت لحظه‌ای تتر USDT در بازار ساده

بازار پیشرفته تتر:

بازار پیشرفته تتر

 

در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج حداقل خرید برای تمامی رمزارزها 1دلار است. همچنین فروش ارز دیجیتال در این صرافی معتبر هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید از طریق روش‌های بالا به آسانی اقدام به خرید و فروش تتر در بستری ایمن و مطمئن کنید.

فروش ارز دیجیتال تتر

برای فروش تتر در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج باید همچون فرایند خرید اقدام کنید. با توجه به شرایط بازار و نمودار قیمت تتر به تومان، مقدار دلخواه از ارزتان را برای فروش وارد نمایید. معمولا پس از ورود شما به صرافی‌های آنلاین همانند صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج لیستی از مقادیر کارمزد معاملات و انتقال رمزارز و همچنین میزان سود خالص برای شما ارسال خواهد شد.

برای فروش تتر در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • وارد حساب کاربری خود شوید یا اقدام به ایجاد یک حساب نمایید.
  • وارد قسمت خرید و فروش آنی شده و ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید.
  • پس از مشخص نمودن تعداد تتر مورد نظرتان، فرایند فروش USDT را به اتمام برسانید.

خرید و فروش رمزارز تتر در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج با کمترین کارمزد، با سرعت بالا و در بستری ایمن و قابل اطمینان انجام خواهد گرفت. پس از اتمام مراحل خرید و فروش تتر، درخواست شما در سریعترین زمان توسط پنل حرفه‌ای این صرافی در حسابتان قابل مشاهده می‌باشد.

قیمت تتر

قیمت تتر در ایران به دلیل نوسانات مربوط به دلار متفاوت است. به همین دلیل قیمت لحظه‌ای تتر متغیر است. هر چند نوسانات قیمت تتر امروز تنها به نوسانات دلار مربوط نیست. عرضه و تقاضا نیز در نمودار قیمت تتر به تومان موثر است. برای تبدیل هر دلار آمریکا به تتر در بازارهای جهانی هزینه‌ای بین 3 تا 7 درصد بسته به روش واریز به صورت معمول کسر می‌شود. تتر جایگاه مهمی در بازار رمز ارزها دارد. شما می‌توانید با مشاهده نمودار قیمت تتر به تومان در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج اقدام به خرید و فروش این رمز ارز در این صرافی معتبر نمایید.

اشتراک گزاری این صفحه

مقالات جذاب برای یادگیری بیشتر
ارز دیجیتال لونا و تاریخچه قیمت آن در طول سالها

ارز دیجیتال لونا و تاریخچه قیمت آن در طول سالها

ارز دیجیتال لونا یا ترا کلاسیک با نماد اختصاری LUNA شکلی از دارایی دیجیتال یا توکنی است که توسط بایننس سرمایه‌گذاری شده است. ارز دیجیتال ترا نوعی سکه DEFI محسوب می‌شود و یکی از دو توکن پلتفرم تراست. این ارز همراه با استیبل کوین یا ارز دیجیتال تتر وظیفه پایدار کردن ارزش دیگر ارزها را […]

ادامه مطلب
تپ سواپ (TapSwap) چیست؟ آموزش استخراج و کسب درآمد

تپ سواپ (TapSwap) چیست؟ آموزش استخراج و کسب درآمد

تپ سواپ (TapSwap) یک پروژه جدید دیفای است که مشابه با نات کوین تلگرام بخش قابل توجهی از عرضه توکن خود را از طریق تلگرام به صورت رایگان در میان مردم توزیع می‌کند. تفاوت ارز تپ سواپ با نات کوین در این است که این ایردراپ روی بلاکچین سولانا پیاده‌سازی شده است و عرضه توکن‌های […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال اوکی بی و پیش بینی آینده توکن OKB

ارز دیجیتال اوکی بی و پیش بینی آینده توکن OKB

ارز دیجیتال اوکی بی با نماد اختصاری OKB از معروف‌ترین توکن‌های صرافی می‌باشد که بر بستر بلاکچین OK ایجاد شده است. ارز okb به عنوان توکن بومی صرافی متمرکز OKEx، سومین صرافی بزرگ جهان از لحاظ نقدینگی نیز فعالیت دارد. درواقع ارز okb به عنوان توکن ابزاری صرافی ارز دیجیتال اکس نظیر صرافی بایننس، به […]

ادامه مطلب
ارز نات کوین (Notcoin) چیست؟ نحوه قیمت گذاری نات کوین

ارز نات کوین (Notcoin) چیست؟ نحوه قیمت گذاری نات کوین

ارز نات کوین (Notcoin) که از Nothing به معنای هیچ چیز آمده است، ارز دیجیتال است که این روزها تمامی جهان را به خود مشغول کرده است. بدون شک شما هم درحال حاضر با پرسش‌هایی از قبیل نات کوین قیمت گذاری شد؟ نات کوین تلگرام چیست؟ نات کوین در کدام صرافی لیست شده؟ قیمت نات […]

ادامه مطلب