دریافت اپلیکیشن

ارز دیجیتال دوج کوین doge | DOGE

USDT

تومان

بازار جهانی

معرفی ارز
درصد تغییرات روز گذشته
قیمت جهانی USDT

اطلاعات بازار ویرا اکسچنج

قیمت خرید از ما تومان
قیمت فروش به ما تومان
قیمت به دلار USDT
تومان
خرید کنید
سوالات متداول ارز دیجیتال دوج کوین
از ارز دوج کوین به عنوان یک سیستم پاداش‌دهی در توییتر و ردیت به‌منظور هدیه دادن به کاربرانی که پست‌های جذاب و متفاوت می‌گذارند، بکار می‌رود. همچنین این ارز به عنوان یک روش پرداخت هم کاربرد دارد و جدیدا تسلا امکان خریداری لوازم جانبی خودرو را با توکن دوج فراهم کرده است.
برای فروش بدون کارمزد DOGE کافیست در خواست فروش Doge Coin را با مقدار دلخواه در صرافی‌ آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج ثبت کنید. این صرافی معتبر در کوتاهترین زمان درخواست خرید دوج کوین و فروش DOGE شما را ثبت نموده و در حسابتان واریز می‌نماید.
بله. دوج مبتنی بر الگوریتم اثبات کار و بر اساس الگوریتم شبکه لایت کوین طراحی شده است. شما می‌توانید با اسیک مینرها این ارز را استخراج کنید.
خیر. بدون هیچگونه محدودیتی در مبلغ از صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج دوج کوین را با ریال یا تتر خریداری کنید.
دوج کوین با رشد مثال زدنی خود در سال 2021 توجه اکثر سرمایه گذاران را به خود جلب کرد و با حمایت‌های ایلان ماسک و پذیرش آن در سیستم‌های پرداخت مختلف، تحلیلگران انتظار رشد قیمت دوج کوین در اینده را دارند.
بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای این ارز کیف پول‌های دوج کوین کور (Dogecoin Core) و مولتی دوج (MultiDoge) برای نگهداری و انتقال این کوین هستند. علاوه بر اینها تراست والت، اگزوداس و اتمیک والت هم از شبکه دوج پشتیبانی می‌کنند.
در ابتدا قرار بودن تمام واحدهای دوج کوین به 100 میلیارد واحد محدود گردد. اما پس از کسب جایگاه خوب این ارز در بازار رمزارز، توسعه‌دهندگان تصمیم به استخراج آن به صورت نامحدود گرفتند.
باتوجه به اخبارها، تحلیل دوج کوین امروز و همچنین حمایت‌های افرادی نظیر ایلان ماسک از این رمزارز، می‌توان به آینده و روند رشد آن خوش بین بود. اما هیچ چیز در دنیای کریپتو به صورت 100% قابل پیش‌بینی نخواهد بود.
این ارز همانند شیبا اینو، میم‌کوینی است که در ابتدا به عنوان شوخی مطرح شد و در دنیای واقعی کاربردی نداشت. از این رو پشتوانه خاصی نیز ندارد. قیمت دوج کوین (DOGE) تنها بر اساس تقاضا و عرضه این ارز در بازار مشخص می‌شود و به هیچ خدمات فیزیکی، دارایی و کالایی وابسته نیست.

ارز دیجیتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟

ارز دوج کوین با نماد اختصاری DOGE از ارزهای دیجیتال همتا به همتا و متن بازی است که به‌عنوان فورکی بلاکچین لایت کوین ایجاد شد. DOGE کوین از معروف‌ترین میم‌های تمام دوران و با الهام از تصویر سگ نژاد شیبا اینو ساخته شده است.

ارز دیجیتال دوج کوین در ابتدا با هدف طنز و شوخی ایجاد شد اما بعدها تصمیم گرفت این ارز دیجیتال را به جایگزینی در دسترس‌تر برای بیت کوین تبدیل کند. در شبکه بلاکچین دوج کوین بلاک‌ها از طریق الگوریتم اجماع اثبات کار و از طریق فرآیند استخراج اضافه می‌شوند. حتی ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا و از ثروتمندترین افراد جهان، رمز ارز Dogecoin را ارز دیجیتال مورد علاقه خود اعلام کرده است. همچنین به دلیل اینکه حداکثر عرضه دوج کوین تعیین نشده، هیچ محدودیتی برای استخراج این ارز دیجیتال وجود ندارد.

شما می‌توانید در وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج، تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین امروز و قیمت دوج کوین به تومان و … را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید در این صرافی معتبر به خرید دوج کوین و فروش DOGE به قیمت لحظه‌ای بدون پرداخت کارمزد بپردازید و با فروش ارز Dogecoin آن را به ارزهای دیگر تبدیل نمایید.

ویژگی‌ های ارز دوج کوین

در زیر به برخی از ویژگی‌های ارز دیجیتال دوج کوین اشاره می‌کنیم:

تراکنش با سرعت بالا:

زمان تایید بلوک‌ها و انجام تراکنش در شبکه دوج کوین، 1 دقیقه و سریعتر از دیگر رمزارزها است.

کارمزد کم:

هزینه کارمزد انجام تراکنش‌ها در شبکه دوج کوین بسیار پایین و به طور میانگین حدود 0.01 دلار است. از این‌رو این رمز ارز برای پرداخت‌های روزمره و کم مناسب است. لازم به ذکر است کارمزد انتقال این ارز در صرافی‌های معتبر داخلی و بین‌المللی متفاوت است و مقدار آن نیز بسته به سیاست‌های صرافی تعیین می‌شود.

در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج کاربران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای کارمزد می‌توانند اقدام به معامله نمایند.

عرضه نامحدود:

ارز دیجیتال دوج کوین برخلاف بسیاری از دیگر ارزها که تعداد در گردش آن‌های محدود است، سقف عرضه‌ای ندارد و سالانه حدود 5.2 میلیارد وادحد از ارز دوج کوین، به شبکه افزوده می‌شود. از این‌رو می‌توان گفت این ارز در مقابل تورم مقاوم بوده و ماینرها برای استخراج آن انگیره کافی دارند.

خرید دوج کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج

در ادامه روند رو به رشد ارز دیجیتال دوج کوین بسیاری از طرفداران آن تصمیم به مطرح نمودن آن برای پرداخت هزینه خدمات اینترنتی به ارائه دهندگان نمودند. همچنین از آن به عنوان طرح تشویقی در دنیای وب یا هزینه استفاده از محتواهای اینترنتی استفاده کردند.

این روش‌‎ها سبب رشد عرضه دوج کوین در مرور زمان شدند. از این‌رو صرافی‌های زیادی امکان خرید و فروش این ارز فراهم نموده‌اند. شما می‌توانید در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج، انواع ارز دیجیتال نظیر دوج کوین، ارز فلوکی اینو، ارز دیجیتال میکر، ارز دیجیتال بایت کوین، گرین، مونرو، کاردانو، اتریوم و …. را خرید و فروش نمایید. در این صرافی معتبر خرید دوج کوین با روش‌های زیر انجام می‌شود:

  • خرید و فروش آنی:

خرید و فروش آنی دوج کوین

 

 

  • معامله اسپات (Spot Trading):

خرید ارز دیجیتال دوج کوین از طریق معامله اسپات از دو بازار ساده و پیشرفته انجام می‌شود که بازار پیشرفته شامل حالت‌های زیر است:

  • سریع (market)
  • محدود (limit)
  • حد ضرر با قیمت بازار ( Stop Market)
  • حد ضرر ( Stop Limit)

بازار ساده:

بازار ساده ارز دیجیتال دوج کوین

بازار پیشرفته :

بازار پیشرفته ارز دیجیتال دوج کوین

حداقل میزان خرید در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج برابر 1 دلار است. همچنین کاربر برای فروش انواع ارز دیجیتال در این صرافی هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج با سرعت بالا و بدون هیچ کارمزدی اقدام به خرید و فروش دوج کوین نمایید.

امینت خرید دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین نوعی ارز متن باز و همتا به همتا است که از الگوریتم اجماع کار بهره می‌برد. در الگوریتم Proof of Work، ماینرها مسائل دشوار ریاضی را به‌منظور پردازش تراکنش‌ها حل نموده و درباره توافق همه با اعتبار تراکنش‌ها اطمینان حاصل می‌کنند. ماینرها برای استخراج بلاک جدید، توکن دوج کوین را در قالب پاداش دریافت می‌نمایند.

این پاداش‌ها تحت عنوان تشویق به‌منظور پردازش تراکنش‌ها وحفظ امنیت این شبکه درنظر گرفته می‌شود. از این رو توسط نودهایی با نام ماینر تامین می‌گردد.

نودها با افزودن تراکنش‌ها به بلاک، بعد از بسته شدن بلاک تازه آن بلاک را به شبکه اضافه می‌کنند. همچنین به سبب شباهت کدنویسی شبکه دوج کوین و بلاکچین لایت کوین، دوج کوین امنیت خود را به لایت کوین نیز مدیون است.

اشتراک گزاری این صفحه

مقالات جذاب برای یادگیری بیشتر
هش تراکنش یا TXID شناسه‌ ای

هش تراکنش یا TXID شناسه‌ ای

هش تراکنش یا TXID شناسه‌ای منحصربفرد است که نمایانگر یک تراکنش در بستر بلاکچین می‌باشد. در واقع هش معامله (Transaction Hash) یا لینک تراکنش عددی منحصربفرد است که برای پیگیری وضعیت تراکنش در بلاکچین بکار می‌رود و با در دست داشتن آن امکان مشاهده جزئیات یک تراکنش نظیر مبلغ، مبدا، مقصد و زمان تراکنش را […]

ادامه مطلب
NFT چیست؟

NFT چیست؟

NFT ( مخفف Non-Fungible Tonken به معنای توکن‌های غیرقابل تعویض) نوعی گواهی مالکیت دیجیتالی و قراردادی هوشمند برای هر نوع دارایی دیجیتالی می‌باشد. واژه NFT در چند وقت اخیر به یکی از واژگان پر سر و صدای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. به عبارتی می‌توان گفت این دارایی دیجیتال، ارزش خود را در قالب نوعی […]

ادامه مطلب
کانترکت آدرس (Contract Address) ارز دیجیتال چیست؟

کانترکت آدرس (Contract Address) ارز دیجیتال چیست؟

آدرس کانترکت (Contract Address) به آدرسی گفته می‌شود که در زمان شکل‌گیری یک قرارداد هوشمند به طور منحصربفرد اختصاص میابد. آدرس‌ها در حقیقت به معنای هویت کاربری و تراکنش‌ها می‌باشند. استاندارد ERC20 در شبکه بلاکچین اتریوم نوعی کانتکت آدرس است. آشنایی با نحوه کار، اهمیت و ماهیت آدرس کانترکت تتر trc20، آدرس کانترکت بیبی دوج، […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال نانو و نحوه عملکرد XNO

ارز دیجیتال نانو و نحوه عملکرد XNO

ارز دیجیتال نانو با نماد اختصاری XNO شکلی از دارایی دیجیتال است که ارزش بازار آن حدود 188.57 میلیون دلار بوده و در رتبه 312 بازار قرار دارد. ارز دیجیتال xno با هدف بهینگی و سرعت ایجاد شده است. در زمان انجام تراکنش‌ها و معاملات، بلاکچین ارز xno دارای همه اطلاعات زنجیره نیست و به […]

ادامه مطلب