دریافت اپلیکیشن

ارز دیجیتال بایننس کوین BNB | BNB

USDT

تومان

بازار جهانی

معرفی ارز
درصد تغییرات روز گذشته
قیمت جهانی USDT

اطلاعات بازار ویرا اکسچنج

قیمت خرید از ما تومان
قیمت فروش به ما تومان
قیمت به دلار USDT
تومان
خرید کنید
سوالات متداول ارز دیجیتال بایننس کوین
سقف عرضه BNB تا حداکثر 200 میلیون واحد است. درحال حاضر این ارز از لحاظ ارزش در بازار، در رتبه چهارم و بعد از بیت کوین، اتریوم و تتر قرار دارد.
حداقل خرید ووچرها و ارزهای دیجیتال در این صرافی معتبر، برابر 1 دلار است.
در این صرافی برای خرید از کیف پول ریالی، فروش ووچرها و واریز رمزارزها نیازی به احراز هویت نیست. اما احراز هویت به‌منظور خرید از درگاه بانکی و تسویه ریالی به حساب بانکی اجباری می‌باشد
کیف پول تراست ولت، کوینومی، اتمیک ولت و لجر نانو اس بهترین کیف‌پول‌‎ها برای نگهداری BNB هستند.
این ارز به سبب بهره‌بردن از الگوریتم اثبات سهام (POS) قابل استخراج نمی‌باشد.
صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج به عنوان امن‌ترین صرافی تبادل ارزهای دیجیتال در ایران، بستری ایمن و کارآمد را برای خرید سریع ارز BNB فراهم نموده است.
بایننس کوین در هنگام عرضه اولیه، ارزش بالایی داشت اما جزو ارزهایی بود که بعد از مدتی ارزش آن افت نکرد. در تحلیل بایننس کوین امروز می‌توان گفت این ارز دارای ارزش بالایی در بازار است و می‌توان آینده‌ای روشن برای آن در نظر گرفت.
نرخ کارمزد در خرید و فروش آنی انواع ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج برابر صفر است.
به سبب توکن‌سوزی‌های مداوم 3 ماه یکبار و همچنین تبدیل شدن بایننس به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، قیمت این ارز رشد بالایی پیدا کرد.
با توجه به پشتوانه محکم صرافی بایننس و دارا بودن تیم توسعه قوی برای پیشبرد اهداف آن، می‌توان آینده درخشانی را برای این ارز متصور شد.

ارز دیجیتال بایننس کوین

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) چیست؟

ارز دیجیتال بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 48.2 میلیارد دلار در رتبه 4 بازار قرار داشته و سهم 4.05 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. صرافی بایننس از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است که بیش از 1.4 میلیون تراکنش را در هر ثانیه انجام می‌دهد. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از تریدرها ارز دیجیتال بایننس کوین را برای مقاصد مالی خود انتخاب کنند.

صرافی‌های ارز دیجیتال بیشتر دارایی خود را به‌منظور پیشبرد اهدافی مخصوص همانند جذب بیشتر کاربران به این مراکز و ارائه تخفیف در کارمزدهابا تسهیل در پردازش تراکنش‌ها راه‌اندازی می‌کنند. BNB نیز به عنوان دارایی صرافی بایننس، اهدافی مشابه دارد. کاربران صرافی بایننس می‌توانند با استفاده از توکن ارز دیجیتال بایننس کوین هزینه‌های معاملاتی پایین‌تری را روی این پلتفرم پرداخت نمایند.

ما در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج امکان خرید و فروش و معاملات بایننس کوین را در بستری ایمن فراهم نموده‌ایم.شما در این صرافی ارز دیجیتال می‌توانید این ارز را به آسانی و با سرعت بالا به ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و … تبدیل نمایید. در ادامه این مطلب از وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج اطلاعات بیشتری درباره اینکه بایننس کوین چیست، تحلیل بایننس کوین امروز، آینده ارز دیجیتال bnb کسب خواهید کرد.

ارز بایننس کوین BNB چگونه کار می کند؟

بایننس کوین همانند سایر دارایی‌های موجود در بازار است. تریدرها می‌توانند این ارز دیجیتال را مانند دیگر ارزها مثل  ارز لیدو دائو در کیف پول ارز دیجیتال سازگار نگهداری و حتی ارسال و دریافت نمایند. بی ان بی با دو بلاک چین بایننس چین و بایننس اسمارت چین در تعامل می‌باشد. شبکه بایننس اسمارت چین کاملا از بایننس چین جدا بوده ولی در موازات آن کار می‌کند. بایننس اسمارت چین دارای امکانات و ویژگی‌های متنوعی برای کاربران است که از برجسته‌ترین آن‌ها می‎توان به پشتیبانی از قراردادهای هوشمند اشاره کرد.

هدف ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) بهینه سازی عملکرد این پلتفرم برای تراکنش‌ها و معاملات است. این مجموعه مدتی بعد توانست صرافی غیر متمرکز بایننس (DEX) را در شبکه بایننس مستقر سازد. درست است که بایننس چین توانسته روند معاملات و سرعت تراکنش‌ها را بهبود دهد اما همچنان از لحاظ پتانسیل از دیدگاه توسعه‌دهندگان محدود بنظر می‌آید.

ارز BNB توانست با ایجاد قابلیت‌های افزون‌تر، بایننس اسمارت چین را راه‌اندازی کند. برای نمونه بایننس اسمارت چین از اجرای قرارداد هوشمند پشتیبانی می‌کند. این درحالیست که بایننس چین این امکان را ندارد. همچنین می‌توان گفت بایننس اسمارت چین سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است.

کاربرد ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB)

برخی تصور می‌کنند ارز دیجیتال بایننس کوین فقط در پلتفرم بایننس کوین امکان معامله دارد. اما می‌توان گفت این ارز کاربردهای دیگری نیز دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پرداخت تراکنش در صرافی بایننس کوین:

کاربران می‌توانند با پرداخت تراکنش‌ها در صرافی باینس، در کاهش کارمزد این صرافی استفاده کنند.

ترید و معامله:

ارز دیجیتال بایننس کوین، توانسته جایگاه خوبی در بازار رمزارزها داشته باشد و بسیاری از تریدرها بتوانند با نوسان‌گیری از آن کسب درآمد کنند.

پرداخت با کارت اعتباری:

در حال حاضر، سایت‌های بسیاری از ارز دیجیتال بایننس کوین تحت عنوان روش پرداختی استفاده می‌کنند.

پرداخت هزینه سفر:

کاربران می‌توانند در برخی سایت‌های رزرو هتل، پرواز و .. با ارز بایننس کوین هزینه‌های لازم را پرداخت نمایند.

پرداخت هزینه سرگرمی:

از این ارز می‌توان برای پرداخت هدیه‌های مجازی و …. استفاده نمود.

وام و نقل و انتقالات:

از ارز BNB می‌توان همانند وثیقه به‌منظور گرفتن وام در بعضی اپلیکیشن‌ها استفاده نمود. همچنین کاربر می‌تواند مقداری از ارزهای دیجیتال خود را در صرافی بایننس، بلوکه کرده و وامی با مدت زمان محدود بگیرد.

سرمایه گذاری:

سرمایه‌گذاران می‌توانند بوسیله پلتفرم‌های مختلف با استفاده از BNB در قسمت‌های مختلفی همانند صندوق‌های ETF رمزارزی و سهام سرمایه‌گذاری کنند.

مزایای ارز بایننس کوین

  • کاربردهای مختلف در صرافی بایننس و خارج از آن
  • افزایش قیمت مقطعی به‌منظور نوسان‌گیری
  • حفظ ارزش و اعتبار با سوزاندن بایننس کوین هرچند وقت یکبار
  • محبوبیت زیاد در بازار رمزارز
  • تخفیف در کارمزد در هنگام استفاده از آن برای تراکنش‌ها
  • صرفه اقتصادی
  • رمزارزی واسطه برای مبادله و تبدیل ارز
  • رشد خوب و احتمال افزایش عرضه و تقاضا

شما می‌توانید با خرید ارز دیجیتال بایننس کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج، از تمامی مزایا و کاربردهای این ارز استفاده کنید.

چگونه ارز bnb بخریم؟

این ارز دیجیتال در تمامی صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال در ایران وجود دارد. البته مانند همه کوین‌های دیگر می‌توانید ارز دیجیتال دیگری مانند ارز دوج کوین را از صرافی ارز دیجیتال بخرید و سپس به صرافی خارجی انتقال دهید و آن را تبدیل به بایننس کوین کنید. همچنین خرید و فروش ارز دیجیتال بایننس کوین در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج به دو روش انجام می‌شود:

  • خرید و فروش آنی

خرید و فروش بایننس کوین

معامله اسپات (Spot Trading)

خرید بایننس کوین از طریق معامله اسپات (Spot Trading) به دو صورت بازار ساده و بازار پیشرفته انجام می‌شود. در ادامه به حالت‌های بازار پیشرفته اشاره می‌کنیم:

  • محدود (limit)
  • سریع (market)
  • حد ضرر با قیمت بازار ( Stop Market )
  • حد ضرر ( Stop Limit )

خرید وفروش ارز دیجیتال بایننس کوین و … در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج بدون هیچگونه محدودیتی به صورت شبانه روزی انجام می‌سود.

بازار ساده:

بازار ساده ارز دیجیتال بایننس کوین

 

 

بازار پیشرفته:

بازار پیشرفته ارز دیجیتال بایننس کوین

 

تفاوت ارز بایننس کوین و بیت کوین

بایننس کوین نسبت به بیت کوین دارای صرافی‌ اختصاصی و امن است. درحالیکه بیت کوین برای معامله نیاز معتبر و قابل اطمینان دارد. از دیگر تفاوت‌های رمزارز بایننس کوین و بیت کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارز بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شده و نسبت به ارز بایننس کوین که در 2017 ایجاد شده است، دارای ثبات و سابقه بیشتری است.
  • از آنجایی که بیت کوین در محیط‌ های مختلفی معامله شده و متغیرهای زیادی روی آن تاثیر دارد، آسیب پذیر است. اما در بایننس کوین، شرایط داخلی صرافی بایننس روی آن تاثیر دارد و شرایط خارجی اثر کمتری روی آن می‌گذارد .
  • تعداد توکن بیت کوین 21 میلیون واحد و بایننس کوین 200 میلیون واحد است. بنابراین از لحاظ حجم کلی، بایننس کوین از بیت کوین در آینده سبقت خواهد گرفت.
  • همچنین سهم بازار معامله گران در بایننس کوین به سبب جدید بودن، محدود است و رقابت بالایی میان ارائه‌دهندگان آن به‌منظور کسب منابع سرمایه‌گذاران وجود دارد.

اشتراک گزاری این صفحه

مقالات جذاب برای یادگیری بیشتر
هش تراکنش یا TXID شناسه‌ ای

هش تراکنش یا TXID شناسه‌ ای

هش تراکنش یا TXID شناسه‌ای منحصربفرد است که نمایانگر یک تراکنش در بستر بلاکچین می‌باشد. در واقع هش معامله (Transaction Hash) یا لینک تراکنش عددی منحصربفرد است که برای پیگیری وضعیت تراکنش در بلاکچین بکار می‌رود و با در دست داشتن آن امکان مشاهده جزئیات یک تراکنش نظیر مبلغ، مبدا، مقصد و زمان تراکنش را […]

ادامه مطلب
NFT چیست؟

NFT چیست؟

NFT ( مخفف Non-Fungible Tonken به معنای توکن‌های غیرقابل تعویض) نوعی گواهی مالکیت دیجیتالی و قراردادی هوشمند برای هر نوع دارایی دیجیتالی می‌باشد. واژه NFT در چند وقت اخیر به یکی از واژگان پر سر و صدای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. به عبارتی می‌توان گفت این دارایی دیجیتال، ارزش خود را در قالب نوعی […]

ادامه مطلب
کانترکت آدرس (Contract Address) ارز دیجیتال چیست؟

کانترکت آدرس (Contract Address) ارز دیجیتال چیست؟

آدرس کانترکت (Contract Address) به آدرسی گفته می‌شود که در زمان شکل‌گیری یک قرارداد هوشمند به طور منحصربفرد اختصاص میابد. آدرس‌ها در حقیقت به معنای هویت کاربری و تراکنش‌ها می‌باشند. استاندارد ERC20 در شبکه بلاکچین اتریوم نوعی کانتکت آدرس است. آشنایی با نحوه کار، اهمیت و ماهیت آدرس کانترکت تتر trc20، آدرس کانترکت بیبی دوج، […]

ادامه مطلب
ارز دیجیتال نانو و نحوه عملکرد XNO

ارز دیجیتال نانو و نحوه عملکرد XNO

ارز دیجیتال نانو با نماد اختصاری XNO شکلی از دارایی دیجیتال است که ارزش بازار آن حدود 188.57 میلیون دلار بوده و در رتبه 312 بازار قرار دارد. ارز دیجیتال xno با هدف بهینگی و سرعت ایجاد شده است. در زمان انجام تراکنش‌ها و معاملات، بلاکچین ارز xno دارای همه اطلاعات زنجیره نیست و به […]

ادامه مطلب